افتتاح قرارگاه رسانه‎ای اربعین در مرز بین‎المللی مهران

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۰:۲۶
کد خبر: ۹۰۹۰۵۰
افتتاح قرارگاه رسانه‎ای اربعین در مرز بین‎المللی مهران
قرارگاه رسانه‎ای اربعین با حضور مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام، سردار یاری فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان استانی در مرز بین‎المللی مهران افتتاح شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، بازوند مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام در آیین افتتاح قرارگاه رسانه‎ای اربعین و بهره‎برداری درباره اپلیکیشن جامع اربعین گفت: برنامه‎سازان و گزارشگران صداوسیمای مرکز ایلام، به‎صورت شبانه‎روزی آماده‌اند شور و شعور زوار حضرت ابا عبد‎الله الحسین (ع) را در کنگره عظیم اربعین حسینی در قالب برنامه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی در مرز بین‎المللی مهران، در شبکه‌های سراسری، استانی و بین‎المللی به نمایش بگذارند.

بازوند با اشاره به راه اندازی استودیوهای صدا، سیما، خبر و همچنین استقرار دو واحد سیار در مرز بین‎المللی مهران در ایام اربعین افزود: با افتتاح استودیوهای صدا، سیما و خبر، معاونت‎های برنامه‎ساز رسانه استانی مرکز ایلام از امروز حضور میلیونی شیعیان جهان و همچنین حضور مسئولان کشوری و لشکری به مرز مهران را، به‎صورت زنده به تمام جهانیان منعکس می‎کنند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام همچنین در خصوص طراحی و ساخت اپلیکیشن اربعین که برای اولین بار در استان ایلام راه اندازی شده است گفت: هم‎زمان با افتتاح قرارگاه رسانه‎ای مرکز، از اپلیکیشن جامع اربعین که دارای مزایای قابل توجهی برای سهولت در انجام اطلاع‎رسانی به زائران حرم حسینی است، رونمایی شد.

بازوند اظهار داشت: اپلیکیشن جامع اربعین که با تلاش شرکت هزاره سوم زاگرس و همکاری صداوسیمای مرکز ایلام، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل طراحی شده است، دارای قابلیت‎هایی مانند آدرس اماکن زیارتی استان، پخش زنده شبکه‌های استانی، شبکه خبر و رادیو نما و راهنمای زائران محترم  و... است.

سردار یاری فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این مراسم با توجه تردد بیش از 70 درصدی زوار از مرز مهران گفت: امسال ما شاهد تردد بیشتر زوار ابا عبد الله الحسین در مرز مهران نسبت به سال گذشته هستیم و تمام تمهیدات لازم جهت تامین امنیت و آرامش زوار اربعین اندیشیده شده است.

وی با قدردانی از تلاش شبانه‎روزی مدیران و برنامه‎سازان صداوسیمای مرکز ایلام گفت: با برنامه‎ریزی انجام شده و با کمک و همراهی صداوسیمای مرکز ایلام ان‎شاء‎ الله بتوانیم خدمات بهتری نسبت به سنوات گذشته به زائران عزیز ارائه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز