در شبکه العالم؛

قدم به قدم همراه عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در پیاده روی اربعین

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۱:۳۲
کد خبر: ۹۱۲۱۹۶
قدم به قدم همراه عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در پیاده روی اربعین
مستند «محطات عراقیه» راز و رمز دلدادگی و تکاپو برای زیارت سید الشهداء علیه السلام و آماده سازی موکب ها برای اربعین را به زبان تصویر روایت می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و پیاده روی عاشقانی که به ندای «هل من ناصر» امام حسین (ع) همیشه لبیک گفته اند و این روزها در گردهمایی عظیم اربعین حضور دارند، شبکه العالم در مستند «محطات عراقیه» تصاویر زیبایی از ارادت و خدمت موکب داران به زائران کربلای معلی خلق کرده و به نمایش خواهد گذاشت.

این مستند آییینه ای است از آن که در کنار جمعیت زیادی که ارادت و عشق خود را از طریق زیارت به حضرت اباعبدالله نشان می دهند، عده ایی هم این عشق و حب خود را با خدمت به زائرین آن حضرت به نمایش می گذارند. این موکب‌ها در مسیر زائران در شهرهای مختلف برپا شده و در مسیر پیاده روی زائران، ارائه خدمت می‌کنند.

مستند «محطات عراقیه» فرصت را مغتنم شمرده و به سراغ برخی متولیان و خادمان موکب های اربعینی رفته و از انگیزه آنان و چگونگی خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) جویا می شود. تصاویری که گویای زحمت هایی است که موکب داران برای آماده سازی غذا و پذیرایی از زائران می کشند. همچنین مصاحبه با مردم عراق در خصوص اعتقاداتشان در این خدمت رسانی ، از بخش های اصلی این مستند است که به نمایش خواهد درآمد.

مستند «محطات عراقیه» تهیه شده در دفتر العالم در عراق، امشب 23مهر ساعت 21 از آنتن شبکه العالم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز