کاوه خداشناس:

در «پناه آخر» ایفاگر نقشی متفاوت هستم

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۵:۵۷:۰۰
کد خبر: ۹۱۳۴۵۳
در «پناه آخر» ایفاگر نقشی متفاوت هستم
کاوه خداشناس از ایفای نقش در سریال «پناه آخر» گفت و این سریال را اثری قابل دفاع دانست که می‌تواند نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

کاوه خداشناس، بازیگر سینما و تلویزیون که سریال «پناه آخر» با بازی وی به تازگی از شبکه یک پخش می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: فضای سریال «پناه آخر» بی‌ربط به حال و هوای این ایام نیست، موضوع و قصه این سریال در یک حسینیه می‌گذرد و با هوشمندی نویسنده، حسینیه در این سریال به یک شخصیت تبدیل می‌شود که اتفاقات در کنار آن رخ می‌دهد.

خداشناس خاطرنشان کرد: به عنوان یک بازیگر در بسیاری از صحنه‌ها و لحظات تصویربرداری حضور نداشتم اما در زمانی که حضور داشتم شاهد تلاش گروه برای تولید یک اثر خوش‌ساخت و جذاب بودم. سریال‌های مناسبتی به طور کل در مطرح کردن مضمون‌شان تا حدی اغراق شده عمل می‌کنند اما این اغراق را می‌توان از ملزومات این سریال‌ها دانست. من فکر می‌کنم چنین اتفاقی در آثار مناسبتی طبیعی است و حتی مخاطب عام از این مسأله استقبال می‌کند.

او افزود: در سریال «پناه آخر» شخصیت‌های بسیار متفاوت با ویژگی‌های بسیاری وجود دارند که در کنار هم قصه را به مرور جلو می‌برند. در هر قسمتی از این سریال اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد که مطمئناً برای مخاطب سریال خسته‌کننده‌ای نخواهد بود. به نظر من «پناه آخر»، اثری قابل دفاع و یکی از بهترین سریال‌های امسال است. اگر مخاطبان تلویزیون این سریال را از ابتدا دنبال کنند با موضوعات مهم و جذابی مواجه می‌شوند.

این بازیگر در ادامه گفت: من در سال‌های اخیر خوشبختانه در سریال‌های پرمخاطب و موفقی حضور داشته‌ام و سعی من همیشه بر این بوده که از کلیشه‌ها فاصله بگیرم و در آثاری حضور داشته باشم که ساختارشکن بوده و حرفی تازه برای مخاطبانشان داشته باشند. همیشه از ایفای نقش‌های متفاوت استقبال می‌کنم. در سریال «پناه آخر» نیز همینطور است و نقشی که داریوش یاری به سپرد، نقشی چالش‌برانگیز و جذاب بود که امیدوارم از ایفای آن به خوبی برآمده باشم و مخاطبان نیز از نتیجه کار راضی باشند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پدر» در پایان اظهار داشت: داود شاه‌بابایی، تهیه‌کننده این سریال، از جمله تهیه‌کننده‌هایی است که کمبودشان در تلویزیون به شدت احساس می‌شود. با وجود گروه حرفه‌ای و خوبی که «پناه آخر» داشت من فکر می‌کنم اثری از تلویزیون پخش شود که مخاطبان نیز با آن ارتباط برقرار کرده و از دیدنش لذت ببرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز