«مجله اقتصادی» از شبکه سحر؛

کاهش بدهی های خارجی ایران با سفر پوتین به خاورمیانه

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۱:۴۸
کد خبر: ۹۱۴۰۰۸
کاهش بدهی های خارجی ایران با سفر پوتین به خاورمیانه
در برنامه «مجله اقتصادی» از کانال آذری شبکه سحر در سه بخش ایران ، منطقه و جهان به ترتیب با موضوع کاهش بدهی های خارجی ایران ، علاقمندی نهادها و سازمان های دولتی کشور آذربایجان به همکاری با شرکت های دانش بنیان ایرانی و دستاوردهای اقتصادی سفر اخیر پوتین به عربستان و امارات مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه 30 دقیقه ای محسن همتی به عنوان فعال اقتصادی با اشاره به اعمال تحریم های گسترده و همه جانبه توسط آمریکا علیه کشورمان به کاهش 56 درصدی بدهی های خارجی ایران آن را نشانه ای از رشد و بالندگی کشورمان و توانایی در دور زدن تحریم ها می داند. در گزارشی که در خلال برنامه «مجله اقتصادی» پخش خواهد شد، پورال کرم لی به عنوان رئیس موسسه دولتی نوآوری آذربایجان از علاقمندی این کشور به همکاری با شرکت های دانش بنیان ایران سخن می گوید.

همچنین در انتهای برنامه سیما باباپور به عنوان مجری برنامه با معرفی علی رضوان پور در استودیوی برنامه موضوع دستاوردهای اقتصادی سفر اخیر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به دو کشور عربستان سعودی و امارات متحده عربی را برخواهد شمرد.

«مجله اقتصادی» یکشنبه 28 مهر ساعت 19:30 به وقت تهران با تهیه کنندگی عاطفه خالدی و ترجمه همزمان مهدی فرید خلجانی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز