«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر؛

توافق پنهانی ترکیه و آمریکا در شمال سوریه

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۹:۵۱
کد خبر: ۹۱۴۴۱۸
توافق پنهانی ترکیه و آمریکا در شمال سوریه
برنامه «میزگردسیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر امشب به موضوع توافق پنهانی و معامله ترکیه و آمریکا بر سر مناطق کردنشین شمال شرق سوریه می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه 30 دقیقه ای تلاش دارد به برخی از ابهامات موجود در محافل آذری زبان پاسخ دهد که عبارتند از: آینده حضور آمریکا در سوریه با توجه به مخالفت افکار عمومی داخلی این کشور با ادامه حضور در خاورمیانه، احتمال اعطای امتیاز متقابل از سوی آمریکا و ترکیه ، امکان موفقیت یا ناکامی طرح های ترکیه برای شمال سوریه ، واکنش روسیه به تحولات سوریه و دلیل سکوت مسکو در قبال تحولات اخیر و برندگان و بازماندگان تحولات میدانی در شمال شرق سوریه.

دکتر فرشید باقریان تحلیل گر مسایل بین المللی در استودیوی برنامه از تهران و قابیل حسین لی مفسر و کارشناس مسایل سیاسی به صورت تلفنی از باکو در کشور آذربایجان به بیان نظرات می پردازند.

همچنین در «کمپاس» چشم انداز تامین تمامیت ارضی سوریه و امکان پاکسازی این کشور از نیروهای خارجی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) دوشنبه 29 مهر ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای جبار علایی و تهیه کنندگی قهرمان نورانی درآباد بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز