بهمن‌ماه پایان تصویربرداری «بچه مهندس»؛

ناظم بداخلاق شبکه دو با فصل جدید می‌آید

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۴:۵۷:۰۰
کد خبر: ۹۱۴۴۳۹
ناظم بداخلاق شبکه دو با فصل جدید می‌آید
فرید قبادی به جمع بازیگران مجموعه تلویزیون «بچه مهندس» پیوست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سعید سعدی در گفت‌وگویی با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: در حال حاضر 65 درصد از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری انجام شده و همچنان تصویربرداری این مجموعه در لوکیشن‌های متعدد انجام می‌شود.

سعدی خاطرنشان کرد: تصویربرداری این سریال تا بهمن ماه سال جاری ادامه دارد و همچنان زمان پخش فصل جدید «بچه مهندس» مشخص نیست.

او افزود: فرید قبادی، بازیگر با سابقه تئاتر، به تازگی به جمع بازیگران «بچه مهندس» پیوسته است.

داستان «بچه مهندس» در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به اسم جواد جوادی است که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می‌شود.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی‌پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی‌فر، حمید شریف‌زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور دارند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به کار پیوسته‌اند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج‌الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کند.

 

فاز اول این سریال در ماه رمضان ۹۷ و فاز دوم آن در زمستان ۹۷ از شبکه دو سیما پخش شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز