نهایت بی معرفتی است که همیشه اسم و رسم دارها را روی سر می گیرند!

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۸:۲۸
کد خبر: ۹۱۴۸۶۱
نهایت بی معرفتی است که همیشه اسم و رسم دارها را روی سر می گیرند!
سیدرضا اورنگ منتقد سینما و تلویزیون برای ابراهیم آبادی نوشت: او 11 روز است که به تخت بیمارستان دوخته شده، در این مدت کدام مدیر، بازیگر یا اهالی سینما و رسانه سراغی از او گرفته و حالی از این هنرمند پرسیده اند؟!

سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ خبر بسیار ساده است: ابراهیم آبادی به کما رفت! انگار اتفاقی روزمره است که برای برخی هنرمندان قدیمی می افتد و باید به سادگی از آن گذشت. ای کاش سنگینی این خبر درک و فهم می شد، به خصوص از سوی مدیران، دست اندرکاران و بازیگران سینما و تلویزیون.

ابراهیم آبادی 11 روز است که به تخت بیمارستان دوخته شده، در این مدت کدام مدیر، بازیگر یا اهالی سینما و رسانه سراغی از او گرفته و حالی از این هنرمند پرسیده اند؟! یادشان رفته این پیر هنر چه هنرنمایی هایی بر صحنه تئاتر، صفحه تلویزیون و پرده سینما انجام داده است؟

ابراهیم آبادی از بازیگران و کارگردانان با سواد ایران است که سال ها خون دل خورد،گاهی به زبان آورد و گاهی نیز مهر سکوت بر لب زد.

مدیران سینما، تلویزیون، بازیگران و اهالی رسانه که به خاطر یک بیماری جزیی و جراحتی که با چسب زخم خوب می شود، بیمارستان و خانه برخی که اسم و رسم دارند را اشغال می کنند، چرا جویای حال خراب ابراهیم آبادی نشده و نمی شوند؟ مدیر خانه سینما و دیگر اعضای آن سراغی از این هنرمند سالخورده گرفته و دستی به سرش کشیده اند؟

این نهایت بی معرفتی است که همیشه اسم و رسم دارها را روی سر می گیرند و حلواحلوا می کنند، اما حتی نامی از هنرمندان تلاشگر و بی ادعا را بر زبان نمی آورند!

چقدر سخت است در چنین فضای مسمومی نفس کشیدن و زندگی کردن!

سیدرضا اورنگ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز