چهره ها در هفته ای که گذشت؛

تصادف کنید تا ازدواج کنید/ بازیگری که به کما رفت!/ خانه پدری سر و سامان گرفت!/ هزارتوی شهاب را ببینید/ بازرگانی تلویزیون اجازه پخش هرچیزی را نمی دهد!/ وقتی آرایش غلیظ به مدار صفر درجه می‌رسد!

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۸:۰۰
کد خبر: ۹۱۵۲۹۵
تصادف کنید تا ازدواج کنید/ بازیگری که به کما رفت!/ خانه پدری سر و سامان گرفت!/ هزارتوی شهاب را ببینید/ بازرگانی تلویزیون اجازه پخش هرچیزی را نمی دهد!/ وقتی آرایش غلیظ به مدار صفر درجه  می‌رسد!
مجتبی احمدی- دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

ابراهیم آبادی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، در هفته ای که گذشت در بیمارستان بستری شد، به کما رفت و این اتفاق ناگوار بسیاری از دوستان و همکاران این هنرمند آذری را متاثر کرد که چرا باید ما در شرایطی نامساعد و نامناسب یاد هنرمندانمان باشیم.

فریدون جیرانی از بیمارستان مرخص شد تا این هنرمند مولف دوباره روی صندلی کارگردانی اش بنشیند. هفته قبل جیرانی در اثر سکته مغزی راهی بیمارستان شد و او با نظر پزشکان مرخص شد تا خیال خانواده جیرانی و سینمای ایران راحت شود.

متفاوت‌ترین اتفاق هفته‌ای که گذشت، حذف تبلیغات فیلم مهدی صباغ زاده (کلوپ همسران) بود که واکنش مدیر بازرگانی تلویزیون را به همراه داشت. او در اظهار نظری اعلام کرد هر آنچه کانون خانواده را هدف قرار دهد یا به لحاظ محتوا حاوی شوخی های سخیف و سطح پایین باشد در تبلیغات تلویزیونی جایی ندارد. در حقیقت عباس مهدوی مهر با این مصاحبه اعلام کرد، تبلیغات سینمایی درصورتی که به لحاظ محتوا و مسائل عرفی و اخلاقی از خطوط قرمز رسانه ملی عبور کنند، جایی در تبلیغات تلویزیونی ندارند.

«ستایش نادری» بعد از 20 سال ازدواج کرد تا خشم حشمت فردوس را برانگیزد. بی تردید این روزها «ستایش» جزء پرمخاطب ترین مجموعه تلویزیون محسوب می شود و همانطور که بارها گفتیم نقل محافل است. نه تنها داستان جذاب نزدیک به سلیقه مخاطب ایرانی در این سریال جلب توجه می کند که گاهی برخوردهای متفاوت رفتاری برخی کاراکترها در موقعیت های مختلف مخاطب را درگیر این مسئله می کند که آیا می شود باور کرد تصادفی به ازدواج بیانجامد؟! درحالی که شخصیت «ستایش» با اطمینان کامل به پیشنهاد ازدواج «مهدی مظفری» جواب منفی می داد به یکباره به خواست نویسنده سریال با تصادفی عجیب و غریب جواب ستایش تغییر کرد تا به خواستگارش بله بگوید. نکته جالب تر اینکه این اتفاق حتی برای شخصیت مهدی مظفری (با بازی شهرام پوراسد) هم جای تعجب داشت که چطور با یک تصادف جواب ستایش بله شد.

کیانوش عیاری مشغول ساختن سریال خانه 87 متری اش بود که خانه پدری اش سر و سامان گرفت. فیلم خاص و ویژه «خانه پدری» که جزء معدود فیلم های جسور سینمای ایران است، بالاخره مجوز اکران گرفت تا نگاه انتقادی عیاری این بار بتواند با مخاطبانش درمیان گذاشته شود. بی تردید خانه پدری با بازی متفاوت مهران رجبی و شهاب حسینی یکی از اتفاق های ویژه سینمای ایران حتی در گیشه می تواند باشد.

شهاب حسینی که این روزها در ترکیه به سر می برد و کمتر دیده شده است که دل به تبلیغات حتی فیلم های خودش بدهد و معمولا این حق را بر مخاطبش قائل است که فیلم خوب را انتخاب کند از هزارتوی به کارگردانی امیرحسین ترابی با بازی خودش تمجید کرد تا تماشاگران را برای دیدن این فیلم به سینما بکشاند.

قرار است به زودی اتفاق ویژه ای در موسیقی سنتی این مملکت به ثبت برسد و آن هم همکاری مشترک علیرضا قربانی و همایون شجریان است که هرکدام وزنه ای در موسیقی سنتی این مملکت به شمار می آیند. بی تردید خیلی ها علاقه مند هستند تا این اتفاق شاهکار را که قطعا در تجربه موسیقی سنتی این مرز و بوم می‌تواند یک اتفاق ویژه باشد را بشنوند. شنیده می شود 19 آبان زمان انتشار این اثر مشترک اعلام شده است.

محسن چاوشی کمتر مجبور می شود! اما وقتی که نمی‌تواند برای آلبومش  عنوان «قمارباز» را انتخاب کند ترجیح می‌دهد آن را «بی نام» روانه بازار کند.

نظر شما