از شبکه پرس تی وی؛

بررسی حملات ترکیه به سوریه تحت حمایت آمریکا

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۹:۳۱
کد خبر: ۹۱۶۵۸۴
بررسی حملات ترکیه به سوریه تحت حمایت آمریکا
برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی ضمن واکاوی ادعاهای ترامپ مبنی بر پایان دادن به جنگ با هدف پیگیری منافع سیاسی در آستانه انتخابات آمریکا به بحث و گفت و گو درخصوص حملات ارتش ترکیه به شمال سوریه که با چراغ سبز آمریکا همراه بود و منجر به فرار صدها زندانی داعشی از زندان های سوریه شد، می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه با نگاهی به تلاش های آمریکا برای انتقال حدود سه هزار تروریست داعشی از سوریه به عراق و اهداف پشت پرده این اقدامات، عملکرد جدید آمریکا برای مذاکره با طالبان و ادعاهای این کشور برای برقراری صلح را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

این برنامه همچنین به نقد و تبادل نظر پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ماجرای فساد در دوران ریاست جمهوری ترامپ پرداخته و استیضاح ترامپ و نگرانی  های جمهوری خواهان از موفق شدن دموکرات ها در استیضاح وی و سیاست های ترامپ در سال های اخیر و واکاوی دلایل شکست سیاست های وی را بررسی خواهد کرد.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 4 آبان ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23:00 بامداد، 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز