دور همی خانوادگی در ویژه برنامه " به خانه بر می گردیم"

۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۱:۲۲:۵۷
کد خبر: ۹۱۷۳۸۴
دور همی خانوادگی در ویژه برنامه  به خانه بر می گردیم
اولین قسمت ویژه برنامه زنده " به خانه بر می گردیم" با محوریت تبیین جایگاه خانواده در سنت های اسلامی – ایرانی در آغاز ماه ربیع الاول امشب سه شنبه 7 آبان ماه ساعت 21 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، علی اکبر ذاکری تهیه کننده ویژه برنامه" به خانه بر می گردیم" با توضیح ساختار این برنامه گفت : این ویژه برنامه جمعه ها و اعیاد مذهبی و ملی پخش می شود و هدف از این برنامه، آموزش گام به گام سبک زندگی اسلامی -ایرانی، آموزش مهارت های زندگی، تقویت روابط فردی و میان فردی اعضای خانواده، آشنایی خانواده ها با حقوق خود، پیشگیری از آسیب های اجتماعی همراه با اوقاتی خوش در جمع یک دور همی خانوادگی است. 

ذاکری ادامه داد: این ویژه برنامه با اجرای مجریان راحله امینیان، صباراد، حسین مولایی و یک مجری مهمان باحضور خانواده ها اعم از پدر و مادر و والدین به همراه پدر بزرگ و مادربزرگ در یک جمع صمیمی بر روی آنتن می رود.

وی با اشاره به بخش های این برنامه اضافه کرد: از نکات بارز این برنامه تعامل خانواده ها با موضوع برنامه است که رنگ و بوی خاصی به آن خواهد بخشید . اجرای نمایش طنز خانوادگی توسط دو یا سه بازیگر به فراخور قصه ، دعوت از مهمانان در عرصه های مختلف فرهنگی ، هنری، ورزشی و ....، بخش آموزش مهارتهای اجتماعی توسط کارشناس برنامه ( دکتر علی صدرا مدرس، پژوهشگر و کارشناس در زمینه خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی) به شکلی کاملا متفاوت از آیتم های این برنامه است. 

وی تاکید کرد: دعوت از خوانندگان به ویژه خوانندگان محلی از سراسر کشور ، دعوت از مجریان برنامه های خانواده مراکز استانها برای آشنایی بیشتر مخاطبان با آداب و رسوم و سنن استانهای مختلف کشور همراه با سوغاتی های ویژه در این زمینه ، پخش مستند های کوتاه در مورد حضور مادران و یا سایر اعضای خانواده در عرصه های اجتماعی بطوری که به تبیین خانواده کمک شایانی کند به عنوان مادران و یا همسران نمونه ، پخش نماهنگهای زیبا که در بردارنده آداب و رسوم و سنن ایرانی و اسلامی باشد ، از دیگر بخشهای برنامه محسوب می شود .

تهیه کننده ویژه برنامه زنده " به خانه بر می گردیم" گفت: در این برنامه با استفاده از ظرفیت استانها سعی می شود ارتباطاتی با این مراکز برقرار کرد تا از هنرمندان بومی منطقه نیز در این برنامه بهره مند شویم. 

ذاکری با اشاره به اولین ویژه " به خانه بر می گردیم" در آغاز ماه ربیع گفت: این برنامه امشب بصورت جنگ و آیتم های شاد و متنوع پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز