همکاری مریم سلطانی با کیانوش عیاری در «۸۷ متر»

۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۴:۴۱
کد خبر: ۹۱۷۴۳۱
همکاری مریم سلطانی با کیانوش عیاری در «۸۷ متر»
تصویربرداری سریال «۸۷ متر» به کارگردانی و تهیه کنندگی کیانوش عیاری همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مریم سلطانی و شیما مرزی از بازیگرانی هستند که به تازگی به این مجموعه پیوسته اند. این دومین تجربه همکاری مریم سلطانی با کیانوش عیاری پس از مجموعه تلویزیونی «روزگار قریب» است و وی در سریال «۸۷ متر» نقش خواهر شیوا مرزی را ایفا می کند.

گروه سازنده این روزها در خیابان نیلوفر که لوکیشن اصلی این سریال است، مشغول تصویربرداری هستند و مریم سلطانی، شیما مرزی، سونیا سنجری و حسام قاسمی از بازیگرانی هستند که در این لوکیشن جلوی دوربین رفته اند.

همزمان با تصویربرداری این سریال مراحل فنی مانند تدوین توسط کیانوش عیاری و دستیار وی پرستو جنیدی در حال انجام است و زمانی که تدوین به پایان برسد صداگذاری آغاز می شود.

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در سیمافیلم در دست تولید است.

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، مرتضی علی آبادی، سونیا سنجری، مسیح خانزاده، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی، الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب‌لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده، عادله دائم پناه و بازیگر خردسال هانا وارسته بازیگران «۸۷ متر» هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز