در «هر نفسی که می‌کشی»؛

کیسی افلک همبازی میشل موناهن شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۴:۰۸:۰۸
کد خبر: ۹۱۸۴۹۳
کیسی افلک همبازی میشل موناهن شد
کیسی افلک، میشل موناهن، سم کلفلین و ورونیکا فِرِس بازیگران فیلم «هر نفسی که می کشی» شدند. فیلمبرداری این فیلم قرار است از ماه آینده در ونکوور کانادا آغاز شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کریستین جفز کارگردان فیلم «تمیز کردن آفتاب» قرار است این فیلم را کارگردانی کند. فیلم درباره یک روانپزشک است که موقعیتش به دلیل اینکه بیمارش خودکشی می کند، در معرض خطر قرار می گیرد. .

زندگی این روانپزشک هنگامی بیشتر دستخوش تغییر قرار می گیرد که وی برادر به جا مانده از بیمار درگذشته اش را به خانه خود دعوت می کند و آن شخص را با همسر (میشل موناهن) و دختر خود آشنا می کند.

ریچارد بی. لوییس که کار تهیه این فیلم را برعهده دارد در بیانیه ای از اینکه این چنین گروه بازیگری را تحت نظر کریستین جفز گرد هم جمع کرده است، ابراز شادمانی کرد.

کیسی افلک برادر بن افلک بیشتر برای بازی در فیلم «منچستر بای دسی» محصول ۲۰۱۷ شناخته می شود، افلک توانست جایزه اسکار نقش اول مرد را برای بازی در این فیلم تصاحب کند.

میشل موناهن بازیگر زن این فیلم نیز بیشتر برای بازی در فیلم های «روز میهن پرستان»، «رفته عزیزم رفته»، «ماموریت: غیرممکن» شناخته می شود.

استودیوی ۱۳فیلمز حقوق پخش جهانی فیلم «هر نفسی که می کشی» را برعهده دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز