کانال اردوی شبکه سحر به سخنان اخیر رهبری می پردازد؛

رهبر انقلاب: مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه‌ای ندارد

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۶:۴۲
کد خبر: ۹۲۰۰۹۷
رهبر انقلاب: مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه‌ای ندارد
برنامه «اندازجهان» کانال اردوی شبکه جهانی سحر امروز به موضوع گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سخنان رهبری در این باره اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ امروز کانال اردوی شبکه جهانی سحر در برنامه «انداز جهان» خود به مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان ، روز ملی استکبار جهانی و سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری درباره این اهمیت این روز و ادامه دشمنی های آمریکا می پردازد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته (یکشنبه) و در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور، نسل جوان پرتوان، پر نشاط و پر انگیزه را نعمتی بزرگ و ذخیره ای ارزشمند برای ایران خواندند و با اشاره به استمرار خصومت عمیق آمریکا با ملت ایران از کودتای ۱۳۳۲ تاکنون تأکید کردند: آمریکای گرگ‌صفت البته ضعیف‌تر اما وحشی‌تر و وقیح‌تر شده است و در مقابل، جمهوری اسلامی ایران با دفاع مقتدرانه و منع مستدل مذاکره، راه نفوذ و ورود مجدد آمریکا به کشور را سد کرده است.

کارشناسان امروز برنامه احمد عباس از تهران و عمر ریاض عباس از اسلام آباد درباره روز حماسه سازی دانش آموزان در 13 آبان 57، همچنین اقدام انقلابی دانشجویان ایرانی در 13 آبان 58 که منجر به تصرف لانه جاسوسی آمریکا شد، مطالبی را بیان خواهند کرد.

تهیه کننده این برنامه محسن روخ دوست و مجری محمدمهدی شرافت است.

سیدحسام الدین مهاجری نیز کارشناس محتوایی برنامه است.

«انداز جهان» امشب ساعت 19:30 به وقت تهران از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز