مارول بالاخره جواب اسکورسیزی را داد!

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۷:۵۹
کد خبر: ۹۲۳۲۸۴
مارول بالاخره جواب اسکورسیزی را داد!
مدیر مارول در بخش دیگر از گفتگوی خود گفت: هر کسی تعریف خودش را از سینما دارد. هر کسی تعریف خودش را از هنر دارد و هر کسی تعریف خودش را از مفهوم ریسک دارد. برخی فکر می‌کنند این آثار سینما نیستند. هر کسی حق دارد بر نظر خودش صحه بگذارد و خود را محق بداند که آن را تکرار کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در اوایل ماه اکتبر امسال مارتین اسکورسیزی کارگردان نام‌دار سینما با اظهار نظر خود راجع به فیلم‎های کمپانی مارول و دنیای ابرقهرمانان، طوفانی از بحث و گفتگو را میان مخاطبان سینما و علاقه‌مندان این گونه از آثار برانگیخت.

اسکورسیزی بار نخست در حمله‌ای تند به دنیای ابرقهرمانان تاخت و گفت آثار مارول، در تعریف سینما نمی‌گنجند و در بهترین حالت در رده «پارک‌های تفریحی موضوعی» جای می‌گیرند. او کمی بعدتر بر شدت حمله خود افزود و اینطور ادامه داد که این محصولات در حال پروراندن گروهی از مخاطبان است که فکر می‌کنند سینما فقط شامل این گونه آثار است، در حالی که این آثار آن سینمای انسانی نیستند که سعی دارد تجارب احساسی و روانی خود را به دیگر ابنای بشر منتقل کند.

حال کوین فایگی، مدیر ارشد مارول و معمار دنیای سینمایی مارول در گفتگو با پادکست یکی از مقاله‌نویسان هالیوودریپورتر، برای اولین بار به طور عمومی به این سخنان اسکورسیزی واکنش داده است.

فایگی در این گفتگو در پاسخ به این پرسش که آیا فیلم‌های ابرقهرمانی برای سینما منفی هستند، گفت: من فکر می‌کنم این موضوع نادرست و مایه تاسف است. من فکر می‌کنم خودم و تمام کسانی که روی این فیلم‌ها کار کرده‌اند، عاشق سینما، عاشق فیلم دیدن و عاشق رفتن به سالن‌های نمایش و تجربه یک احساس جمعی در فضایی مملو از جمعیت هستیم.

مدیر مارول در بخش دیگر از گفتگوی خود گفت: هر کسی تعریف خودش را از سینما دارد. هر کسی تعریف خودش را از هنر دارد و هر کسی تعریف خودش را از مفهوم ریسک دارد. برخی فکر می‌کنند این آثار سینما نیستند. هر کسی حق دارد بر نظر خودش صحه بگذارد و خود را محق بداند که آن را تکرار کند. هر کسی حق دارد راجع به نظرش نامه سرگشاده بنویسد و من مشتاقم بدانم در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد، فقط موضوعی که وجود دارد این است که ما در این میان به ساختن فیلم‌های خود ادامه خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز