چهره ها در هفته ای که گذشت؛

دوپینگ شبکه سه لو رفت/ عقده‌گشایی پرویز پرستویی/ چاوشی برگشت/ به داد ملکه رنجبر برسید/ تصمیم کبری یادآوری شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۵:۵۲:۳۹
کد خبر: ۹۲۶۱۵۹
دوپینگ شبکه سه لو رفت/ عقده‌گشایی پرویز پرستویی/ چاوشی برگشت/ به داد ملکه رنجبر برسید/ تصمیم کبری یادآوری شد
مجتبی احمدی- دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

رضا مقصودی که سریال «ساختمان 85» را برای مهدی فخیم‌زاده نوشته و در سینما با فیلم «خجالت نکش» شانس خود را امتحان کرده حالا قرار است برای نوروز شبکه سه سریال «دوپینگ» را بسازد. شنیده می‌شود داستان متفاوت این سریال تلویزیونی می‌تواند رقیبی برای «پایتخت» شبکه یک باشد.

جمعه گذشته و در برنامه «هفت» مسعود فراستی نه تنها فیلم «مطرب» را با چنگ و دندان کوبید حتی مخاطبان فیلم را هم لمپن دانست. همین مسئله واکنش پرستویی را برانگیخت تا از خجالت هر سه منتقد این برنامه دربیاید. او در پستی که منتشر کرد حتی به ریاست صدا و سیما نیز نقدهایی وارد کرد تا یکی از چهره‌های این هفته لقب بگیرد.

محسن چاوشی که پیش از این با وسواس بسیار کار می‌کرد و به خصوص برای خواندن تیتراژهای تلویزیونی به این راحتی‌ها تن نمی‌داد قرار است تیتراژ سریال «از سرنوشت» را بخواند. به زودی آلبوم جدید چاوشی رونمایی می‌شود تا نیمه دوم سال این خواننده پرطرفدار ایرانی پرو پیمان باشد.

عبدالرحمان صفاپور شاید نامی معروف برای خیلی‌ها نباشد اما در کارنامه‌ای که از خود به یادگار گذاشته درسی به نام تصمیم کبری دیده می‌شود که برای همه نه تنها قصه‌ای نوستالژی و خاطره ساز دارد بلکه درسی است که می‌تواند سرلوحه زندگی باشد. در هفته‌ای که گذشت از او به خاطر سال‌ها فعالیتش در عرصه نگارش کتاب‌های آموزشی تجلیل شد تا خالق تصمیم کبری هم یکی دیگر از چهره‌های خبرگزاری برنا باشد.

ملکه رنجبر، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران، دوباره در بیمارستان بستری شد و برای سلامتی او خانواده سینما و تلویزیون دست به دعا شدند. نکته‌ای که اینجا نیاز به یادآوری است باید مدیران سینما و تلویزیون از شرایط ملکه رنجبر به عنوان بازیگری که سال‌ها برای این عرصه زحمت کشیده باخبر باشند و حال و احوال او را در روزهایی که می‌توانند کمک حالش باشند جویا شوند.

مرد خوش صدای رادیو را در هفته‌ای که گذشت از دست دادیم. رضا عبدی، هنرمند باسابقه رادیو که سال‌ها در برنامه‌های مختلف از جمله «صبح جمعه با شما» و «جمعه ایرانی» در کنار هنرمندانی چون منوچهر نوذری، منوچهر آذری فرهنگ مهرپرور و... درخشید هفته گذشته به دیار باقی رفت. "آمیرزعبدالطمع" یکی از شخصیت‌های ماندگاری است که در کارنامه رضا عبدی به یادگار مانده است. روحش شاد و یادش گرامی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز