در اکران خصوصی«مطرب»؛

با تعدادی از سکانس‌های مطرب مشکل داشتند

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۳۲۴۵۰
با تعدادی از سکانس‌های مطرب مشکل داشتند
بازیگر سینما وتلویزیون که در فیلم های «بارکد»، «عصریخبندان»، «دینامیت» و «ماجرای نیمروز، ردخون» ایفای نقش کرده از وضعیت فروش و رکوردشکنی آن می‌گوید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ روز چهارشنبه 13 آذرماه مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «مطرب» به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی با حضور بازیگران، عوامل و اصحاب رسانه در پردیس سینما چارسو برگزار شد.

محسن کیایی در مورد وضعیت فروش فیلم «مطرب» و رکوردشکنی آن اظهار داشت: همواره در تمام کارهایی که ساخته‌ایم اولویت ما تماشاگر بوده است و تلاش می‌کنیم یک کار باکیفیت برای تماشاگران آماده سازیم و این هدف ما است اما زمانی می‌بینید تماشاگر اقبال خوبی نسبت به فیلم نشان می‌دهد و زمان دیگری هم این اقبال خوب وجود ندارد. در مورد فیلم «مطرب» از قبل فکر می کردیم فیلم فروش خوبی داشته باشد و مورد اقبال تماشاگر قرار گیرد خوشبختانه بیش از آن اندازه‌ای که تصورش را داشتیم این اقبال صورت گرفت و فیلم رکوردشکنی کرد همچنین مخاطبان با فیلم ارتباط خوبی برقرار کردند بدین علت که فیلم فضای نوستالژیکی دارد و راجع به یک قشری و چیزهایی حرف می‌زند که این قشر تاحدی دچار مشکل شدند عموما دیگر حضور ندارند و خوانندگی نمی‌کنند و به حق‌شان نرسیدند و البته دیده‌ایم که در هر خانواده‌ای یک نمونه از این افراد وجود دارد.

او در مورد تبلیغات گسترده فیلم و تاثیرش در رکوردشکنی تصریح کرد: قطعا تبلیغات خوب موثر است. یک گروه خلاق کنار ما هستند و همیشه خودمان سعی داشتیم ایده‌های خوب برای تبلیغات داشته باشیم افرادی هم که کنار ما کار می‌کنند بسیار خلاق و همواره ایده‌های جذاب و نو داشتند. در تبلیغات فیلم تلاش کردیم که به ذائقه مردم احترام بگذاریم و تبلیغات با کیفیتی را به آن‌ها ارائه کنیم.

کیایی درمورد اخبار مبنی بر توقیف فیلم «مطرب» بیان داشت: یک‌سری اتفاقات افتاد و فیلم دیده شد با تعدادی از سکانس‌ها مشکل داشتند ولی باصحبت و تعامل کردن می‌توان کارها را حل کرد و ماهم این کار را انجام دادیم و خداراشکر فیلم با تعامل و کمکی که دوستان کردند به اکران رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز