«نظر شما چیست؟» در هیسپان تی وی بررسی می کند؛

بدبینی آمریکایی ها به آینده

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۹۳۳۷۳۷
بدبینی آمریکایی ها به آینده
این قسمت از برنامه «نظرشما چیست؟» (¿Qué opinas) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی بدبینی برزیلی ها به آینده کشورشان را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  بررسی های اخیر نشان می دهد که برزیلی ها به آینده خود بدبین هستند. یکی از دلایل این احساس بولسونارو؛ رئیس جمهور فعلی برزیل  است.

در این نظرسنجی 59٪ از برزیلی ها اظهار کردند که برزیل در جهت اشتباه قرار گرفته است. هربار بولسونارو سخنرانی می کند موجب عصبانیت مردم بیشتر می شود. انتصاب احتمالی فرزند او؛ ادواردو بولسونارو به عنوان سفیر برزیل در آمریکا باعث انتقادات شدیدی از سوی مردم و سیاست مداران شد و آنها چنین اقداماتی را در تاریخ برزیل بی سابقه می دانند!

در این قسمت از برنامه «نظر شما چیست؟» می بینیم که چرا برزیلی ها به آینده بدبین هستند؟ و آیا برزیل در مسیر درستی قرار گرفته است؟3. آیا کمیسیون های حقیقت یاب می توانند در دوران دیکتاتوری نظامی کاری از پیش ببرند؟ همچنین می بینیم که بولسونارو چه ویژگی های نژادپرستانه ای در رفتارش دارد؟

این قسمت از برنامه «نظر شما چیست؟» به تهیه کنندگی رونی کورولو سه‎شنبه ساعت 1:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش  و در ساعت‎های 14:30 و 19:30، چهارشنبه بازپخش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز