به پیشنهاد کافه هنر رادیو ایران؛

جایزه ویژه زبان فارسی به جشنواره فیلم فجر اضافه شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۸:۰۳
کد خبر: ۹۳۵۰۲۳
جایزه ویژه زبان فارسی به جشنواره فیلم فجر اضافه شد
در برنامه ی «کافه هنر » در ارتباط با مسعود نجفی،مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر از این پیشنهاد استقبال شد و بنا شد تیمی از فرهنگستان زبان و ادب فارسی،داوری این قسمت را عهده دار شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ یدالله گودرزی، مدیر فرهنگ و ادب رادیوایران  گفت :خانم نسرین پرویزی ،معاون گروه واژه گزینی و فرهنگ نویسی فرهنگستان زبان و ادب فارسی با استقبال از این پیشنهاد،قول همکاری و اعزام تیم داوری را به روابط عمومی جشنواره فیلم فجر دادند و این تعامل دو سویه از طریق برنامه ی کافه هنر رادیو ایران صورت پذیرفت.

مدیر فرهنگ و ادب رادیوایران  افزود :رادیوایران، نگهبانی از زبان فارسی را وظیفه پیوسته ی خود می داند و از هر کوششی در این راه ، فروگذار نخواهد کرد. 

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز پیشنهاد کردیم بخش ویژه زبان فارسی هم به جشنواره رادیو اضافه شود که خوشبختانه امسال این اتفاق افتاده است و این جایزه در جشنواره رادیو گنجانده شده است.

یدالله گودرزی اضافه کرد: اگر هر یک از اهالی فرهنگ به مسئولیتشان در قبال زبان فارسی عمل کنند ، آسیبها به سرعت کاسته خواهند شد و از تخریب زبان فارسی جلوگیری می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز