اظهارات امیرغفارمنش؛

تهیه کننده شبکه سه مفقود است!

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۷:۵۶
کد خبر: ۹۳۵۵۸۹
تهیه کننده شبکه سه مفقود است!
امیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون اظهارداشت: سریال «همسرایی» به کارگردانی حسین تبریزی ۲ سال پیش در زمان ریاست ناصر کریمان در شبکه سه به پایان رسید اما تهیه کننده سریال بعد از آنکه شبکه سه پول ایشان را پرداخت کردند، مفقود شده و پخش سریال نیز بلاتکلیف مانده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ امیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گویی با اشاره به اینکه سریال «همسرایی» را نیز آماده پخش دارد، مطرح کرد: کارگردان این سریال حسین تبریزی است و فیلمبرداری آن حدود ۲ سال پیش در زمان ریاست ناصر کریمان در شبکه سه به پایان رسید اما تهیه کننده سریال بعد از آنکه شبکه سه پول ایشان را پرداخت کردند، مفقود شد و پخش سریال نیز بلاتکلیف مانده است. از آنجا که این سریال زیر نظر شبکه سه بوده به شبکه رجوع کردم و قرار است درباره این سریال پاسخگو باشند چراکه من و دوستان دیگر از سریال طلب داریم.

غفارمنش در پاسخ به این پرسش که ملاک هایش برای انتخاب یک نقش چیست، بیان کرد: باید نقش به دلم بنشیند و احساس کنم می توانم کاری برای نقش انجام بدهم و چیزی به قصه و نقش اضافه کنم، آن را قبول می‌کنم و محدودیت‌های سنی و یا اجتماعی برای انتخاب نقش در نظر نمی‌گیرم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در کارهای جدی و طنز را به یک اندازه حضور داشته است، اظهار کرد: از آنجا که مردم ایران بیشتر نیاز به لبخند دارند شاید کارهای طنز بیشتر دیده شده و در ذهن مانده است اما کار در حوزه طنز به دو دلیل سخت شده است چراکه در حال حاضر کمدی، کمدی مدرن و موقعیت است و آن کمدی رادیویی مبتنی بر دیالوگ دیگر مورد استقبال واقع نمی‌شود و دیگر آنکه خنداندن مردم ایران که خود طناز هستند، سخت شده است و در این دوران هم لبخند سخت به لب مخاطبان می‌آید.

خبرگزاری صبا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز