مدیران کل صدا و سیمای استان مرکزی تودیع و معارفه شدند

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۳۷۴۸۲
مدیران کل صدا و سیمای استان مرکزی تودیع و معارفه شدند
معاون امور استان‌های صدا‌وسیما در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا‌وسیمای استان مرکزی گفت: رسانه ملی باید در کنار انعکاس خدمات دولتمردان، پژواک مطالبات و خواسته‌های مردم باشد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ علی دارابی، معاون امور استان‌های صدا‌وسیما در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل صدا‌وسیمای استان مرکزی، با تقدیر از فعالیت های دکتر آذردشتی، مدیرکل سابق صدا‌وسیمای استان مرکزی گفت: بر حسب قوانین یک نیروی پرتوان و باتجربه که بازنشسته شده‌ را بدرقه می‌کنیم و از امروز در خدمت آقای دبیقی از نیروهای پرتوان و خوشفکر در استان مرکزی هستیم. 

وی افزود: استان مرکزی ظرفیت‌های متعددی در بحث توریسم، گردشگری و فرهنگی دارد و مهد مفاخر و مشاهیر بزرگان کشور از جمله امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی است. دارابی با اشاره به ظرفیت های زیارتی، کشاورزی، کارگری و صنعتی، این استان نیز گفت: برای این داشته‌ها و سرمایه‌ها باید کار مضاعف انجام شود.

معاون امور استان‌های رسانه ملی خاطرنشان کرد: رسانه باید پژواک مطالبات و خواسته‌های مردم باشد و یکی از ظرفیت‌هایی که باید صدای مردم شنیده و بازتاب داده شود، رسانه ملی است. 

دارابی افزود: رسانه باید مستقل و فراجناحی عمل کند و در انتخابات پیش رو وظیفه صدا‌وسیما فراهم کردن مشارکت گسترده مردم و همچنین کمک به مسئولان نظارتی و اجرایی برای برگزاری انتخاباتی پرشور است.
وی بر تعامل و همکاری رسانه ملی با نهادهای مختلف در سطح استان تاکید کرد و افزود: توسعه پایدار استان مهمترین رسالتی است که باید صدا‌وسیمای استان مرکزی آن را دنبال کند.

معاون امور استان‌ها تصریح کرد: از دیگر رسالت‌های رسانه ملی، تبیین بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید در مباحث رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف و حفظ وحدت و همگرایی تلاش مضاعف صورت گیرد. 

دارابی گفت: رسانه ملی باید مرجع و مکانی برای حضور نیروهای انقلابی باشد و آنتن رسانه ملی باید در اختیار نیروهای وفادار به نظام و انقلاب و فارغ از گرایش‌های سیاسی  قرار گیرد. 

معاون امور استان‌ها بر برنامه‌ریزی برای حفظ مخاطبان فعلی و افزایش مخاطبان جدید رسانه ملی نیز تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز