«از زاویه دیگر» در شبکه سحر؛

تروریسم اقتصادی علیه ایران در تلویزیون

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۹:۵۲
کد خبر: ۹۳۷۸۱۹
تروریسم اقتصادی علیه ایران در تلویزیون
اهداف آمریکا از اعمال بی سابقه ترین تحریم ها علیه ایران که مصداق بارز ترورسیم اقتصادی است در برنامه «از زاویه دیگر» از کانال بالکان شبکه سحر بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تحریم های همه جانبه آمریکا علیه ملت و دولت ایران مصداق بارز جنایت علیه بشریت و تروریسم اقتصادی است. با توجه به این موضوع معمر اسپاهیچ و آنکیتسا بهجتی مجریان مشترک برنامه زنده «از زوایه دیگر» با حضور مهمان برنامه زهرا سعیدی مبارکه به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی به محورهای مرتبط با آن می پردازند.

موضوعاتی همچون راهکارهای حقوقی ایران برای مقابله با نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت که با اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به صراحت توسط آنتونیو گوترش اعلام شد ، ریشه یابی و علل سکوت و همراهی اروپا با سیاست های تحریمی آمریکا و نتایج 40 سال تحریم غرب علیه ایران با زهرا سعیدی مبارکه مهمان حاضر در استودیوی برنامه در مدت 25 دقیقه برای مخاطبان و بینندگان بوسنیایی واکاوی خواهد شد.

«از زاویه دیگر» سه شنبه 26 آذر ساعت 16:30 به وقت تهران با ترجمه همزمان عادل حاجی محمداویچ و تهیه کنندگی سعید دیانتی بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز