«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر بررسی می کند؛

ادعای استقرار تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی در آذربایجان

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۳:۰۷
کد خبر: ۹۴۱۳۲۳
ادعای استقرار تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی در آذربایجان
مرور شایعه منابع و رسانه های صهیونیستی مبنی بر صدور اجازه به استقرار پهپادهای تهاجمی و جاسوسی آن رژیم در آذربایجان همراه با بررسی عواقب نفوذ افسران رژیم صهیونیستی به مراکز نظامی آذربایجان و خطر سرقت اطلاعات نظامی باکو، موضوع برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) امشب از کانال آذری شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تکذیب وزارت دفاع آذربایجان و متهم کردن رسانه های رژیم صهیونیستی به جوسازی و شانتاژ علیه این کشور درخصوص استقرار پهپادهای جاسوسی در خاک آذربایجان و نیز تاکید جنبش مردمی «حشد الشعبی» عراق مبنی بر پرواز پهپادهای رژیم صهیونیستی از خاک آذربایجان و بمباران مواضع شان ، دو موضوع متفاوتی است که محسن پاک آیین دیپلمات پیشین ایران در باکو بدان می پردازد.

همچنین از آلمان، جاوید جبارلی به عنوان کارشناس تحقیقات سیاسی به صورت تلفنی ماهیت همکاری های نظامی و تسلیحاتی مابین باکو و تل آویو و نارضایتی افکار عمومی و مردم آذربایجان از حضور مستشاران نظامی رژیم اشغالگر قدس در آذربایجان را در «کمپاس» به بحث می نشیند.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) چهارشنبه سوم دی ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای غلامرضا صفوی و تهیه کنندگی قهرمان نورانی درآباد بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز