از ناگفته‌های رزمایش مشترک تا واکاوی فتنه اخیر

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۳:۰۸
کد خبر: ۹۴۴۰۷۴
برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران این هفته میزبان فرمانده نیروی دریایی ارتش و رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قواست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه بحث روز این هفته رادیو ایران میزبان دو میهمان عالی رتبه از خانواده نیروهای مسلح است.

امیر دریادار حسین خانزادی فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار است در برنامه این برنامه از ناگفته‌های رزمایش اخیر ایران چین و روسیه و بازتابهای بین المللی آن با مخاطبان سخن بگوید. همچنین حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا هم قرار است به واکاوی خط فتنه از سال ۸۸ تا آبان ۹۸  و نیز هجمه های دشمنان و برخی وابستگان جریان فتنه علیه نیروهای مسلح بپردازد.

گفتنیست  برنامه بحث روز؛ کاری از گروه سیاسی رادیو ایران؛ به تهیه کنندگی و سردبیری میثم پوراعظم، هر چهارشنبه در نیمه دوم سال حوالی ساعت ۱۲:۴۰ به صورت زنده و مستقیم از رادیو ایران تقدیم مخاطبان این شبکه می گردد.

همچنین مخاطبان برنامه بحث روز می توانند با شماره پیامک 30000900 از زمان پخش برنامه تا ساعت 15 نظرات؛ انتقادات و پیشنهادات خود پیرامون موضوع برنامه را با دست اندرکاران گروه سیاسی رادیو ایران در میان بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز