دختربچه گریان آمریکایی در تلویزیون

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۴۸۸۹۹
دختربچه گریان آمریکایی در تلویزیون
شبکه پرس تی وی در راستای نقد سیاست های مهاجرتی ترامپ به نقد و بررسی عکس تکان دهنده «دختربچه گریان مکزیک» در قالب برنامه «عکس های تکان دهنده» (Pictures that shake the world) می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی کیانوش الطافی به نقد و بررسی تصویر یکی از کودکان مهاجر به آمریکا در زمان بازرسی مادرش پرداخته و «سیاست تحمل صفر» در دولت ترامپ را که شامل برخورد قضایی با همه مهاجران غیرقانونی و جدا کردن کودکان والدین مهاجر از آنها است ، مورد بررسی قرار می دهد.

این برنامه ضمن اشاره به تعطیلی های مکرر دولت آمریکا به دلیل مسئله مهاجرت، گروکشی های سیاسی مرتبط با آن و عدم توافق احزاب بر سر طرح بودجه سالیانه این موضوع به گفت و گو درخصوص این عکس دلخراش که توسط جان مور ثبت شده و به نماد سیاست تحمل صفر ترامپ تبدیل شده است، خواهد پرداخت.

زمانی که مأموران مرزی، بازرسی بدنی مادر این دختربچه را آغاز می کنند، او شروع به جیغ زدن و بی تابی می کند و هیچ چیز جز بودن کنار مادرش او را آرام نمی کند که در این شرایط، عکسی دلخراش به ثبت می رسد که انتقادات بسیاری را علیه سیاست های ضدمهاجرتی ترامپ به دنبال داشته است.

این برنامه یکشنبه ساعت 14:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز