حضور ۳۰۰۰ مافیایی در دور انتخابی

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۱:۳۸
کد خبر: ۹۵۰۸۲۳
3000 نفر در دور انتخابی فصل دوم مسابقه «مافیا» با هم رقابت کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فصل جدید مسابقه «مافیا» در حالی جلوی دوربین رفت که قریب به 3000 نفر در مسابقات انتخاباتی شرکت کردند.

علیرضا سلطانی تهیه کننده «مافیا» با اشاره به استقبال جوانان از این مسابقه گفت: قریب به 3000 نفر به فراخوان برنامه که در شبکه سلامت و فضای مجازی اطلاع رسانی شد در دور اول انتخابی شرکت کردند.

وی افزود: بازی «مافیا» مسابقه ای کافه ای محسوب می شود، به طوری که گروه های دوستان در محیطی بسته و در آرامش نقش های پنهان افراد را جستجو می کنند. بنا بر همین کافه ای برای رقابت های ابتدایی در نظر گرفته شد و از علاقمندان دعوت شد تا در این مسابقات شرکت کنند.

تهیه کننده این مسابقه جذاب اضافه کرد: مسابقه در سانس های مختلف و با حضور سه داور انجام شد و 1500 نفر به مرحله دوم رسیدند. پس از آن با امتیازگیری های متعدد 416 نفر به مسابقات تلویزیونی راه یافتند.

سلطانی ابراز امیدواری کرد ضبط مسابقه «مافیا» به زودی آغاز شده و تا اواسط بهمن سری دوم این مسابقه روانه آنتن شود. 

گفتنی است، «مافیا» مسابقه ای است که  افراد به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم و نبرد میان دو گروه آگاه و ناآگاه شبیه سازی می شود. افراد به صورت پنهانی تعیین نقش می شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می کنند تا افراد مافیا را شناسایی و برای حذف آنها رای دهند.این بازی قوه تشخیص افراد را در زمینه شناسایی رفتاری بالا برده و به  روش های همکاری گروهی کمک می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز