«ضیف و حوار» شبکه العالم می پردازد؛

شهید سلیمانی و مقاومت فلسطین

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۹۵۱۰۱۲
شهید سلیمانی و مقاومت فلسطین
ابعاد و چگونگی جنایت آمریکایی ها در ترور شهید حاج قاسم سلیمانی در «ضیف و حوار» شبکه العالم واکاوی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «ضیف و حوار» درگفت و گو با دکتر محمو الزهار، از رهبران جنبش حماس فلسطین، سوء استفاده ترامپ از موقعیت ها به نفع خود و نیز حمله وحشیانه آمریکا در ترورسردار حاج قاسم سلیمانی را به بحث خواهد نشست .

دکتر الزهار ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکایی ها، به این نکته اشاره خواهد کرد که در ماجرای هلاکت سرکرده تروریست های داعش، ترامپ قصه قهرمانانه ای برای فرار از محاکمه ای که پارلمان آمریکا دنبال آن بود، ساخته و پرداخته کرده بود و طبیعتا او دنبال چیزی بود که آن را به عنوان یک دستاورد نمایش بدهد.

او همچنین یادآوری خواهد کرد که رژیم صهیونیستی و آمریکا می خواستند یک قهرمان یهودی مسیحی صهیونیستی بسازند تا از فشارهای موجود بر بعضی کشورهای حوزه خلیج فارس که رابطه بدی با ایران دارند کمی کاسته شود، اما موفق نشدند و ترور شهید سلیمانی عملا ماجرا را به نحو دیگری رقم زد.

در آخر ضمن تاکید مجدد بر قبیح بودن عملکرد آمریکا در شهادت سردار سلیمانی، اذعان می شود که ذات پلید آمریکا بار دیگر بر دنیا ثابت شد.

مخاطبان می توانند گفت و گوی اسراء البحیصی، مجری برنامه با دکترمحمود الزهار؛ از رهبران جنبش حماس فلسطین را امشب25 دی، ساعت 20 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم ببینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز