پویش دلنوشته هایی درباره شهید قاسم سلیمانی

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۴:۴۶
کد خبر: ۹۵۳۵۱۰
پویش دلنوشته هایی درباره شهید قاسم سلیمانی
نوجوانان 14 تا 16 سال بیشترین نامه ها را به سردار آسمانی نوشته اند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در پویش «نامه ای به سردار آسمانی» که به همت حوزه هنری کودک و نوجوان برگزار می شود، تاکنون بیشترین آثار رسیده مربوط به گروه سنی 14 تا 16 سال است.

محسن کریمی دبیر پویش نامه ای به سردار آسمانی در گفتگو با روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی، سرباز ولایت و شهید ملی و بین المللی است و به همین دلیل باید نسل جوان و نوجوان با سیره اخلاقی و زندگی آسمانی او آشنا شود.

وی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی الگوی کامل شخصیت ایرانی- اسلامی است گفت: این شهید آسمانی،احساسات ضداستکباری ملت های منطقه را بیش از پیش برانگیخته استو نسل نوجوان باید با دلایل محبوبیت این شهید چه در دوره حیات و چه تجلیل باشکوه مردمی از پیکر ایشان مطلع شود.

کریمی با اشاره به پویش نامه ای به سردار آسمانی گفت: تاکنون آثار قابل توجهی به دبیرخانه این پویش ارسال شده که بیشترین آثار به ترتیب مربوط به استان های تهران، خراسان رضوی و کرمان بوده است.

دبیر پویش نامه ای به سردار آسمانی اضافه کرد: همچنین بیشترین دلنوشته های رسیده به دبیرخانه، مربوط به دختران دانش آموز 14 تا 16 سال است.

گفتنی است این پویش ویژه گروه سنی شرکت کنندگان 12 تا 18 سال و فرصت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه  1398 است و جدا از داوری آثار و معرفی برگزیده ها، برترین آثار دریافتی در قالب یک مجموعه کتاب منتشر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز