در شبکه های سیما؛

بازتاب زنده تظاهرات میلیونی مردم عراق علیه آمریکا

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۸:۰۶
کد خبر: ۹۵۴۹۰۷
بازتاب زنده تظاهرات میلیونی مردم عراق علیه آمریکا
در میان بایکوت تظاهرات میلیونی مردم عراق علیه آمریکا توسط رسانه های غربی، سیمای جمهوری اسلامی به بازتاب مستقیم این تجمع باشکوه و مهم پرداخت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ امروز مردم عراق در جهت انتقام و «سیلی سخت به آمریکا» و برای اخراج نیروهای نظامی آمریکایی از کشورشان به خیابان ها آمدند. تظاهرات امروز عراقی ها یکی از بزرگترین اجتماعات ضدآمریکایی منطقه در سال های اخیر بود، اما بسیاری از شبکه های ماهواره ای و خبری جهان، این راهپیمایی بزرگ را نادیده گرفتند. با این حال، سیمای جمهوری اسلامی، یکی از معدود رسانه های جهان بود که به منبع اصلی بازتاب تظاهرات ضدآمریکایی مردم عراق تبدیل شد.

در این روز شبکه های یک و پنج سیما از همان ابتدای برگزاری تظاهرات میلیونی مردمی عراق، به طور زنده و مستقیم، به گزارش تصویری این تجمع پرداختند.
شبکه اول سیما از ساعت 9:45 تا 11:15 آنتن خود را به راهپیمایی عراق اختصاص داد. در این برنامه، سیدموسوی خبرنگار صداوسیما در بغداد، در متن راهپیمایی حضور داشت و آنچه در این تظاهرات اتفاق می افتاد را شرح می داد.
شبکه پنج سیما نیز در برنامه «به خانه برمی گردیم» تصاویری را از تجمع امروز مردم عراق نمایش دادند و مجریان این برنامه، به توضیح و توصیف این تظاهرات پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز