افزایش ساعت بازدید از تالارهای موزه سینما در جشنواره فیلم فجر

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۳:۵۵:۰۵
کد خبر: ۹۵۵۶۵۸
افزایش ساعت بازدید از تالارهای موزه سینما در جشنواره فیلم فجر
موزه سینمای ایران همزمان با جشن پیروزی انقلاب و در ایام برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ساعت بازدید از تالارهای این مجموعه فرهنگی را افزایش داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تالارهای موزه سینما از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ میزبان میهمانان جشنواره و علاقمندان سینما خواهد بود.

این مجموعه فرهنگی امسال به عنوان یکی از سینماهای مردمی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

برپایی گذر سینما از خیابان ولیعصر تا عمارت موزه ، دعوت از پیشکسوتان برای تماشای فیلم های جشنواره، همکاری و دعوت از رسانه‌ها برای تهیه و تولید برنامه های ویژه رادیویی و تلویزیونی مرتبط با سینما با هدف بهره برداری از ظرفیت این مجموعه فرهنگی، برپایی نمایشگاهی از پوستربهترین فیلم های ۳۷ دوره گذشته جشنواره فیلم فجرو نمایشگاه کتب سینمایی از جمله برنامه هایی است که برای این ۱۰ روز تدارک دیده شده است.

علاقمندان می توانند از طریق سایت cinemamuseum.ir ، کانال تلگرامی t.me/museumcinema  وصفحه اینستاگرام irancinemamuseum  آخرین اخبار و برنامه‌های موزه سینمای ایران را دنبال کنند.

در بخش جنوبی باغ فردوس عمارت تاریخی است که در زمان محمدشاه قاجار ساخته شده و در حال حاضر موزه سینمای ایران در آن قرار دارد که دارای سه سالن سینما به نام های سینماتوگراف، سینمافردوس و سینماتمدن است و فیلم های روز درحال اکران را نمایش می دهند.

نظر شما
پرونده ویژه