به بهانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر؛

محمد درمنش: فیلم خوب فروش خوبی را همراه دارد

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۵:۵۷:۰۰
کد خبر: ۹۵۵۸۲۲
محمد درمنش: فیلم خوب فروش خوبی را همراه دارد
محمد درمنش امسال با فیلم «آن شب» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد نظرات خود را درمورد زمان نمایش فیلمش برای اهالی رسانه بیان کرد که در ادامه از نظر می گذرانید.

محمد درمنش تهیه کننده فیلم «آن شب» در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر برنا در ارتباط با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و زمان اکران فیلمش در سینمای رسانه اظهار داشت: هرشخصی که در هر بازی شرکت می کند که نباید قاعده بازی را برهم زند. فیلم ما در هر روز و سانس دیگری هم که قرار بود نمایش داده شود من از زمانش رضایت کامل داشتم و قاعده جشنواره فیلم فجر قرعه کشی بوده و این قاعده بدی نیست.

درمنش در ارتباط با اینکه حضور فیلم خود را در جشنواره فجر سی و هشتم چگونه ارزیابی میکند بیان داشت: موفقیت یک فیلم به این که تا چه میزان نظر مخاطبان را جلب کرده باشد بستگی دارد. من هم مانند تمامی فیلمسازانی که در جشنواره امسال فیلم دارند امیدوارم که مخاطبان بتوانند با فیلم« آن شب» ارتباط برقرار کنند ولی از تجربه سالیان این قبل من در فیلمسازی متوجه شدم که جشنواره و جایزه را نباید جدی گرفت باید درواقع فیلم را جدی بگیرند. فیلمی که با مخاطب ارتباط برقرار کند این اولین موفقیتش است و اگر جایزه ای هم به آن تعلق گیرد موفقیت ثانویه برای فیلم است.

تهیه کننده «آن شب» در پاسخ به این سوال که جایگاه فیلم ها در جدول نمایش سینمای رسانه دارای اهمیت است یا خیر؟  گفت: در سال های گذشته تصور این بود که اگر اکران عمومی فیلم در ایام عیدنوروز و یا تابستان نباشد آن فیلم موفقیت خود را از دست داده است. اما اخیرا متوجه شدیم که اینگونه نیست و فیلم ها اگر بتوانند نظر مخاطبان را جلب کنند در هرفصل و زمانی اگر اکران شوند می توانند به فروش خوبی دست پیدا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز