ادعای وکیل طلبه آملی درمورد مهناز افشار و محسن تنابنده!

۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۵۷۲۵۵
ادعای وکیل طلبه آملی درمورد مهناز افشار و محسن تنابنده!
احسان خاکزاد شاهاندشتی وکیل طلبه آملی ابعاد جدیدی از پرونده شکایت طلبه آملی را بازگو کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ احسان خاکزاد شاهاندشتی وکیل طلبه آملی در گفت و گو با ندای تجن ابعاد جدیدی از پرونده شکایت طلبه آملی را بازگو کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به آن چه که به ضم وکلا، اعمال وافعال مجرمانه نسبت به موکل بنده «سید غفار دریاباری» بود شکایتی علیه خانم «مهناز افشار »با محوریت نشر اکاذیب و تصاویر افراد بدون اذن و اجازه تقدیم محکمه صالح قضایی شد.

معمولا  پس از شکایت روال براین است که طرفین به دنبال کسب رضایت و ایجاد سازش بین خودشان هستند و این طبیعی هست که وقتی اتفاقی به این صورت رخ می‌دهد یا عریضه ای تقدیم دادگاه یا محکمه می شود، افرادی به عنوان واسطه سعی در میانجیگری و برقراری سازش و رضایت از بزه دیده یا شاکی می کنند.

در همین پرونده چندی قبل محسن تنابنده طی تماسی که با بنده داشت و ملاقات حضوری که بعد از آن با هم داشتیم قرار شد واسطه  این کار شوند و به نیابت از خانم مهناز افشار حضور یابد و با طلبه آملی ما صحبتی داشته باشد.

بعد از آن ما هم اعلام استقبال کردیم و گفتیم که میانجیگری بین دو فرد هم یک سنت هست و هم در تطابق اخلاق و معرفت انسانی است وایشان پیگیر شدکه این اتفاق رخ دهد: البته قابل ذکر است که در همین حاشیه، همسر خانم افشار هم پیگیر این موضوع بود و چندین جلسه با ایشان نشست داشتیم تا بتوانیم  هم کمکی به این قضیه شود و هم عذرخواهی از طلبه جوان آملی شود.

محسن تنابنده بعد از اینکه ما استقبال کردیم، به یک‌باره نظرشان برگشت و دیگر نخواست در این مسیر فعالیتی داشته باشد: اما اینکه چرا ایشان ورود کرد؟براساس اظهارت خودشان که به بنده گفت:توئیتی که خانم افشار منتشر و موجبات تضرر به موکل بنده « سید غفار دریاباری»  را فراهم کرد، از جانب ایشان برای خانم افشار ارسال شد و ایشون از  افشار خواست تا  صحت موضوع را بررسی کند و تنابنده قصد داشت که این توئیت را پیش از خانم افشار منتشر کند.

پس از آن توافقات بین آن ها، خانم افشار این توئییت را منتشر می کند و آقای تنابنده حسب گفته های خودشان که در جلسه با بنده اظهار داشت عذاب وجدانی نسبت به این قضیه داشت که چرا مسبب این اتفاق شد و در پی کسب جبران بود.

این موضوع که چه شد ایشون از این مسیر خارج شد من اطلاعی ندارم و بی تردید مباحثی که روز گذشته منتشر شد و خانم افشار مطلبی را منتشر کردند که محسن تنابنده در این مسیر تاثیرگذاری داشت:بنده این موضوع را براساس صحبت‌های  تنابنده که با خودم داشت، تایید می کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مهناز افشار به ایران باز می گردد، گفت:اطلاعی از این موضوع ندارم.

منبع: ندای تجن

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز