مخاطبان را از فیلم دیدن منصرف نمی‌کنیم

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۸:۵۷
کد خبر: ۹۵۸۵۰۰
مخاطبان را از فیلم دیدن منصرف نمی‌کنیم
یوسف بچاری تهیه کننده برنامه نقد سینما با اشاره به این که در این برنامه مخاطبان را از فیلم دیدن منصرف نخواهیم کرد، گفت: فیلم‌های مستند و کوتاه در برنامه نقد سینما به طور ویژه تریبون خواهند داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ یوسف بچاری تهیه کننده برنامه نقد سینما برنامه سینمایی شبکه پنج سیما با اجرای بهروز افخمی درباره این برنامه در ایام جشنواره گفت: این برنامه طبق روال هر سال قرار است در شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

او در ادامه گفت: نقد سینما هرشب به فیلم‌هایی که در پردیس سینمایی ملت پخش می‌شود، می‌پردازد. هر فیلم 45 دقیقه در این برنامه میز خواهد داشت. 15 دقیقه آیتم و حواشی جشنواره را پوشش خواهیم داد. 15 دقیقه نیز به نقد فیلم‌ها خواهیم پرداخت و البته در این نقدها به‌‌گونه‌ای عمل نخواهیم کرد که مخاطب را از دیدن فیلم‌ها منصرف کنیم.

بچاری افزود: در شب اول جشنواره به علت آماده نبودن شرایط موجود و آیتم‌ها دو نشست از فیلم‌ها را آماده نمایش خواهیم داشت. امسال اتفاق ویژه‌ای که در این برنامه رقم خواهیم زد، این است که به فیلم‌های مستند و کوتاه به صورت ویژه می‌پردازیم و در هر برنامه 15 دقیقه‌ به این فیلم‌ها اختصاص خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز