آرمان خوانساریان:

نسل جدید سینما امیدوارکننده‌اند

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۵۹۶۰۸
نسل جدید سینما امیدوارکننده‌اند
نویسنده فیلم «ابر بارانش گرفته» که امروز در پردیس ملت اکران شد ، درباره فیلم‌های مورد علاقه‌اش در این دوره جشنواره اظهار نظر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  آرمان خوانساریان نویسنده فیلم «ابر بارانش گرفته» گفت: امسال در جشنواره فیلم فجر فیلمی ندیده‌ام اما موفق به دیدن دو فیلم، «پوست» و «تومان» قبل از شروع جشنواره شده‌ام.

خوانساریان با اشاره به فیلم «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف گفت: به نظرم «تومان» فیلم بی‌نظیری است چرا که از یک جغرافیا صحبت می‌کند که کمتر درباره آن فیلم دیده شده و از معدود فیلم‌هایی است که در تهران ساخته نشده  و شخصیت‌های آن دغدغه آمدن به تهران را ندارند. همچنین نکته‌ای که در فیلم «تومان» برایم بسیار جذاب بوده این است که در پایان احساس می‌کنم یک مجموعه رمان خوانده‌ام، علاوه بر آن روایتی که شاید ما حدس بزنیم این اتفاق بیفتد پیش نمی‌آید.

وی افزود: این فیلم مرا به نسل جدید سینما امیدوار می‌کند، البته یک مشکل کوچک با این فیلم دارم اما به نظرم در کل فیلم فوق‌العاده‌ای است.

نویسنده فیلم «ابر بارانش گرفته» با اشاره به فیلم «پوست» به کارگردانی برادران ارک خاطر نشان کرد: این فیلم را دو بار پیاپی دیدم، به بهرام و بهمن حسودی‌ام می‌شود چرا که متولد یک شهر زیبا هستند و می‌توانند تصویر را از آن جغرافیا نشان بدهند. همچنین فکر می‌کنم فیلم «پوست» فراتر از جغرافیای یک منطقه نشان داده می‌شود و درباره یک افسانه فولک حرف می‌زند و همزمان در آن سحر و جادو می‌بینیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز