در حاشیه جشنواره فیلم فجر؛(قسمت شانزدهم)

اشک های مهران مدیری پشت عینک آفتابی/ محسن تنابنده با پیراهن مشکی/ پیمان معادی و تماس تلفنی/پانته آ بهرام با سر تراشیده/تنهایی سهیل بیرقی و امضای سعید پورصمیمی پای دوزیست برزو نیک نژاد

۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۵:۵۲
کد خبر: ۹۶۰۳۲۰
اشک های مهران مدیری پشت عینک آفتابی/ محسن تنابنده با پیراهن مشکی/ پیمان معادی و تماس تلفنی/پانته آ بهرام با سر تراشیده/تنهایی سهیل بیرقی و امضای سعید پورصمیمی پای دوزیست برزو نیک نژاد
مجتبی احمدی؛ دبیر سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا_جشنواره متوسط فیلم فجر ستاره هایی داشت که گاهی جلوی دوربین و گاهی پشت دوربین درخشیدند.

جشنواره فیلم فجر سی و هشتم به میانه رسید و فیلم های خوب و بد و متوسطی روی پرده رفت. مثل همیشه جشنواره صاحب منتقدانی بود و البته افرادی هم امیدوار و مشوق بودند اما در این جشنواره ویژه، فیلم ها از یک سطح متوسطی بالاتر نرفت.

در روز اول جشنواره تقریبا همه بازیگران و ستاره های سینما همراه با کارگردانان سیاه پوش بودند و محسن تنابنده هم که اخیرا حاشیه ماجرای مهناز افشار را پشت سر گذاشته و مشغول بازی در سریال «پایتخت» است و تصمیم به خداحافظی از رسانه ملی دارد هم مشکی پوش به جشنواره آمد. اگرچه بازی در نقش مجتبی در فیلم «سه کام حبس» برای او با تشویق همراه بود.

وقتی که فیلم سهیل بیرقی با بازی فاطمه معتمدآریا و باران کوثری روی پرده سینماهای مشهد نرفت طبیعی بود که سهیل بیرقی به دنبال دلیل این اتفاق باشد و با این جواب مواجه شود که؛

دستور از بالا بوده است!

در جشنواره ای که پر از غم و اندوه و سیاهی بود مخاطبان فیلم «درخت گردو» از صمیم قلب برای مردم ستم دیده شهر سردشت گریستند و کار به جایی رسید که مهران مدیری در شب اکران این فیلم اشک هایش را پشت عینک آفتابی اش مخفی کند تا آخر هفته که باز با لبخند معروفش در برنامه «دورهمی» روی آنتن می رود، مغموم بازی در فیلم محمدحسین مهدویان باشد.

پیمان معادی که یکی از نامزدهای دریافت سیمرغ جشنواره فیلم فجر خواهد بود و به خاطر بازی خاصش در فیلم «درخت گردو» با لهجه کُردی تحسین خانواده سینما را در جیبش دارد، به رغم  تحریم جشنواره فیلم فجر در شب نشست رسانه ای این فیلم روی خط تلفن آمد و به سوالات پاسخ داد.

یکی از فیلم های پر سرو صدای دوره سی و هشتم جشنواره فیلم فجر بی تردید ساخته جسور محمد کارت است که بازی های درخشان این فیلم نقل محافل سینمایی در این روزها می باشد. بی تردید امیر آقایی و جواد عزتی در این فیلم با تشویق مخاطبان و منتقدان مواجه می شوند اما سر تراشیده پانته آ بهرام که گریم متفاوت از این بازیگر در فیلم «شنای پروانه» بود برایش دردسرساز شد تا این بازیگر کم حاشیه سینما با انتشار پستی اعلام کند: من ارتش یک نفره هستم، وقتتان را تلف نکنید.

بی تردید یکی از چهره های چند روز ابتدایی جشنواره فیلم فجر امسال،  سعید پورصمیمی با فیلم «دوزیست» است که امضای نسل از دست رفته سینما پای جشنواره فجر قرار می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز