توماج دانش‌بهزادی:

«خط قرمز باریک» یک فیلم متفاوت در تاریخ سینما است / «لباس شخصی» قصه‌اش را منصفانه روایت کرد!

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۴:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۶۲۴۵۳
«خط قرمز باریک» یک فیلم متفاوت در تاریخ سینما است / «لباس شخصی» قصه‌اش را منصفانه روایت کرد!
توماج دانش‌بهزادی که امسال با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور دارد از بازی در فیلم سینمایی «لباس شخصی» گفت و نگاه این فیلم را در موضوعی که مطرح کرده منصفانه دانست.

توماج دانش‌بهزادی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: امسال با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور دارم که نکته جالب توجه در این‌باره متفاوت بودن این آثار است. من در یک فیلم کوتاه، یک فیلم مستند و یک اثر داستانی به عنوان بازیگر حضور دارم.

دانش‌بهزادی خاطرنشان کرد: در فیلم «لباس شخصی» یکی از نقش‌های اصلی را داشتم. زمانی که حضور در این فیلم به من پیشنهاد شد با توجه به موضوعی که داشت نگرانی‌هایی داشتم که خوشبختانه این نگرانی‌ها با خواندن فیلمنامه از بین رفت. «لباس شخصی» فیلمنامه‌ای منسجم و خوب دارد.

او افزود: نگرانی من درباره «لباس شخصی» به نگاه کارگردان و نویسنده برمی‌گشت. موضوع این فیلم بسیار حساس است و ممکن بود نگاه‌های جناحی بسیاری در آن وجود داشته باشد اما خوشبختانه با توجه به شناختی که به دلیل ارتباطم با برخی افراد که سابقا در حزب توده بوده‌اند از این حزب دارم، «لباس شخصی» اثری بی طرف است که فکر می‌کنم تا حد زیادی منصفانه به موضوعی که مطرح کرده، پرداخته است.

این بازیگر در پایان گفت: فیلم مستند «خط قرمز باریک» که من در آن حضور دارم یک مستند خوش ساخت و خاص است که فکر می‌کنم در تاریخ سینما اثری متفاوت باشد. در این فیلم مستند اتفاقاتی رخ داده که حتی در زندگی شخصی من نیز تأثیرگذار بوده و فکر می‌کنم «خط قرمز باریک» واقعاْ یک فیلم خاص در تاریخ سینما باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز