نعمت‌الله باید بداند من هم رنجکشان هستم/پاسخ مسعود کیمیایی به شهاب حسینی/کسانی هستند که نمی‌خواهند سینما اوج بگیرد/مقایسه وضعیت پول در سینما و ماشین فروشی عباس آباد

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۶۴۸۸۸
نعمت‌الله باید بداند من هم رنجکشان هستم/پاسخ مسعود کیمیایی به شهاب حسینی/کسانی هستند که نمی‌خواهند سینما اوج بگیرد/مقایسه وضعیت  پول در سینما و ماشین فروشی عباس آباد
محمدصادق رنج‌کشان گفت: مسعود کیمیایی پاسخ شهاب حسینی را با سالن‌های پر فیلمش داد. کسانی که وفادار به سینما هستند هیچ وقت کاری نمی کنند که فیلمی را زمین بزنند.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ سرمایه‌گذار پرکار چندین فیلم دو سال اخیر سینمای ایران از جمله فیلم‌های «شنای پروانه» و «خون شد» گفت: مردم حالشان با «خون شد» کیمیایی خوب است. مردی که ۷۸سالش است، این فیلم را ساخته و در سردترین شرایط در سوادکوه کار می‌کردیم و ایشان کوچکترین تذکری هم به ما نداد. این مرد جایگاه خاصی دارد و من هم با طیب خاطر در این فیلم سرمایه‌گذاری کردم.

۲۴۰ میلیارد تومان در سال ۹۷ ترن‌اور سینما بوده؛ یک ماشین‌فروشی در خیابان عباس‌آباد من می‌شناسم ۸۰۰ میلیارد تومان ترن‌اور مالی‌اش بوده. کسانی هستند که نمی‌خواهند سینما اوج بگیرد. پول، خونی است که در رگ سینما است. هنرمند درس خوانده دانشگاه رفته، می‌خواهد یک فیلم بسازد. این نمی‌تواند بدون پول بسازد.

اگر کسی فیلمنامه‌ای به دفتر ما بدهد و ما قبولش نکنیم دشمن ما می‌شود. کسانی بودند که این حرف را زدند و بعد سر خودشان به سنگ خورده. من اینجا اعلام می‌کنم. من یک ریال به هیچ بانکی، هیچ موسسه اقتصادی و وزارت دارایی بدهکار نیستم.

من به خاطر بعضی از مسائل از پروژه «قاتل و وحشی» جدا شدم و بعد آقای نعمت‌الله با یک آقای دیگر تفاهم کرد و با هم دچار مشکل شدند. آقای نعمت‌الله هم الان بارها زنگ می‌زند و می‌گوید برگرد. من نمی‌خواهم برگردم. آقای نعمت‌الله باید بداند که اگر نعمت‌الله است من هم رنجکشان هستم. باید این موضوع را بداند که اگر یک سرمایه‌گذاری آمد و برای فیلمش سرمایه‌گذاری کرد باید چطور از آن پول حفاظت کند.

نمی‌توانم بگویم صد در صد حرف‌های شهاب حسینی از دلش بوده. مسعود کیمیایی پاسخ شهاب حسینی را با سالن‌های پر فیلمش داد. کسانی که وفادار به سینما هستند هیچ وقت کاری نمی کنند که فیلمی را زمین بزنند.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز