«شهر خاموش» کیهان کلهر باز هم تمدید شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۸:۲۶
کد خبر: ۹۶۵۹۸۱
«شهر خاموش» کیهان کلهر باز هم تمدید شد
کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر که تا امروز چندین بار تمدید شده است، باز هم تمدید شد و در روزهای بیست‌وچهارم و بیست‌وپنجم اسفند در تالار وحدت اجرا می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «شهرخاموش» نام آلبوم بی‌کلامی است که توسط‌ کیهان کلهر به همراه بروکلین رایدر (کوارتت زهی آمریکایی) به سفارش دانشگاه هاروارد برای سازبندی و اجرای کوارتت ساخته شده است. «شهر خاموش» مورد استقبال قرار گرفت و هم در ایران و هم در خارج کشور هنرمندان و منتقدان آن را ستودند و در جدول بهترین آلبوم‌های کلاسیک متقاطع بیلبورد به جایگاه هجدهم دست یافت. این آلبوم در شهرهای اروپا و آمریکا مثل لندن، نیویورک، ویرجینیا، شیکاگو و مینیاپولیس اجرا شد و مورد استقبال قرار گرفت.

کیهان کلهر، آهنگساز ایرانی در دوران طلایی موسیقی ایران همکاری خود را با هنرمندان ایرانی همچون محمدرضا شجریان، علی‌اکبر مرادی، شهرام ناظری، حسین علیزاده و گروه دستان ثبت کرد که حاصل این همکاری آلبوم‌های «شب، سکوت، کویر»، «فریاد»، «سفر به دیگر سو»، «بی‌تو به‌سر نمی‌شود»، «فریاد»، «نوروز»، «در آینه آسمان» و … بوده است. کیهان کلهر زمانی که 17سال داشت، مقیم ایتالیا شد و سپس برای ادامه تحصیل به کانادا رفت و در رشته آهنگسازی از دانشگاه کارلتون اتاوا فارغ‌التحصیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز