مدیرکل توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش مطرح کرد؛

نیکی کریمی به خاطر ازدواج تقدیر شد!

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۶۶۵۴۷
نیکی کریمی به خاطر ازدواج تقدیر شد!
اعظم کریمی، مدیرکل توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، در مورد دلایل انتخاب سه فیلم «آتابای»، «پدران» و «جایی برای فرشته‌ها نیست» از سوی وزارت ورزش و جوانان توضیح داد.

اعظم کریمی، مدیرکل توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا با اشاره به دلیل انتخاب سه فیلم «آتابای»، «پدران» و «جایی برای فرشته‌ها نیست» از سوی وزارت ورزش و جوانان، گفت: جشنواره تجلی اراده ملی بخشی از جشنواره فیلم فجر است که هرساله با مشارکت دستگاه ها برگزار می‌شود. امسال وزارت ورزش و جوانان سه جایزه به فیلم های این جشنواره تقدیم کرد. 

او ادامه داد: پرداختن به موضوعات مبتلابه جوانان به ویژه آسیب‌هایی که در جامعه برای آنها وجود دارد و تهدید کننده است، مبنای انتخاب فیلم ها برای ما بود. به همین دلیل فیلم «پدران» را باتوجه به نقد استفاده از داروهای روان گردان و روایت آسیب‌های جوانان در خانواده، شایسته تقدیر دانستیم چراکه سالم صلواتی توانسته بود به خوبی پیام های اجتماعی مهمی را روایت کند. 

کریمی در مورد فیلم سینمایی نیکی کریمی بیان داشت: از آنجایی که فیلم «آتابای» نوشته هادی حجازی‌فر نگاهی دغدغه‌مند به خانواده و ازدواج دارد، از آن تقدیر بعمل آوردیم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان تصریح کرد: درکنار دو فیلم، جایزه را هم به مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» تقدیم کردیم. این فیلم با یک نگاه نو به ورزش بانوان ساخته شده است. مشکلات دختران تیم هاکی، موانع موجود بر سر راه آنها و درنهایت غلبه بر مشکلات و رسیدن به پیروزی محتوایی بود که باعث شد مورد تقدیر ما قرار گیرد.

اعظم کریمی

نظر شما
پرونده ویژه