در برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود؛

ویروس کرونا مهم ترین هشتگ شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۶:۲۷
کد خبر: ۹۶۹۶۰۷
حواشی ویروس کرونا و هشدار جنبش جهاد اسلامی فلسطین به جنایت اخیر نظامیان صهیونیست، از مهم ترین هشتگ های برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم امشب است که به آن پرداخته می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این قسمت ازبرنامه «هاشتاغ» اشاره خواهد شد که  سامی کلیب کارشناس مسائل سیاسی و مدیر سابق شبکه المیادین در واکنش به تلاش رسانه ای عده ای در لبنان تحت حمایت آمریکا و عربستان در سیاه نمایی شدید درخصوص شیوع ویروس کرونا در ایران، یادداشتی تحت عنوان «ایران درعرصه پزشکی و دارو پیشرفت می کند و ما در عرصه دشنام دادن پیشرفت می کنیم» نوشته است.

همچنین بیان می شود که وی تاکید کرده زمانی که مشاهده می کنیم که به رغم تحریم های 40 ساله ایران در چه جایگاهی قرار گرفته است، ما به عنوان یک کشور عربی در کجا، باید از خودمان خجالت بکشیم چرا که پول و قدرت انسانی و فضای مناسب برای تولید دارو داریم اما هیچ دستاوردی در این زمینه نداشته ایم.

واکنش جنبش جهاد اسلامی فلسطین به جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در هدف قرار دادن و توهین به یک شهید فلسطینی در شرق خان یونس، هشتگ دیگری است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

در توضیح این هشتگ بیان خواهد شد که بولدوزر نظامی صهیونیست ها پیکر شهید فلسطینی را به شکلی توهین آمیز حمل کرده و به کشاورزانی که تلاش کردند خود را به آن شهید برسانند نیز تیراندازی کرده اند.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی، سردبیری حسین الموسوی و اجرای محمد العامری امشب 6 اسفند ماه ساعت 22:15 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز