در وضعیت فعلی پیشنهاد می شود؛

توزیع روزانه سریال ها در شبکه نمایش خانگی

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۷۱۱۳۵
توزیع روزانه سریال ها در شبکه نمایش خانگی
مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

با تغییر کنداکتور شبکه های مختلف سیما، مدیران تلویزیون تلاش کردند تا هرآنچه در آرشیو دارند در طبق اخلاص بگذارند تا تمام لحظات مردمی که این روزها به دلیل اتفاقات رخ داده در منزل حضور دارند مفرح سپری شود. این تصمیم و البته پخش برنامه های آموزشی از شبکه آموزش بی تردید نشان از همراه شدن رسانه ملی با مردم دارد و فرصتی است تا خانواده های ایرانی در کنار هم مخاطب بهترین آثار تولید شده در تلویزیون باشند اما مشخصا این حجم از تولیدات تامینی تلویزیون هم نتوانسته است تمام آنچه امروز نیاز است تا مردم از رسانه ملی به دست بیاورند را مهیا سازد.

پیشنهاد می شود باتوجه به اینکه اکثر سریال های شبکه نمایش خانگی از جمله «دل» ، «خواب زده» و حتی «کرگدن» و «هم گناه» که این روزها هفته دوم انتشارش را سپری می کند، تصویربرداری شان به پایان رسیده است و برخی حتی مراحل فنی را نیز پشت سر گذاشته اند در اقدامی به موقع پخش روزانه را به جای هفتگی در دستور کارشان قرار دهند تا روزهای پایانی سال 1398 ساخته های شبکه نمایش خانگی که جزو آثار پرطرفدار این روزها محسوب می شوند و خانواده های بسیاری پیگیر داستان های این سریال ها هستند بتوانند آثار مطلوبشان را در این مدیوم خاص دنبال کنند.

باتوجه به تعطیلی سینماها و اُفت چشمگیر وضعیت گیشه در سینما پرواضح است که علاقه مندان به شبکه نمایش خانگی و ستاره های سینما حاضر هستند برای پیگیری تولیدات در شبکه نمایش خانگی دست به جیب شوند و عملا این اتفاق نه تنها یک اتفاق متفاوت در عرصه انتشار سریال در شبکه نمایش خانگی است که از بعد بیزنس نیز می تواند نتیجه مطلوبی برای سرمایه گذاران این عرصه در بازگشت سرمایه هایشان داشت باشد.

درحاصل حاضر سریال «کرگدن» روزهای شنبه، سریال «هم گناه» روزهای دوشنبه، سریال «خواب زده» روزهای سه شنبه و سریال «دل» روزهای چهارشنبه منتشر می شود.

با یک برنامه ریزی کوتاه مدت می توانیم  تا پایان اسفندماه هرشب شاهد انتشار دو سریال از مجموعه تولیدات شبکه نمایش خانگی بود تا ضمن کمک به اقتصاد این حوزه طرفداران این مدیوم جذاب را نیز راضی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز