احسان رسول اف مطرح کرد؛

اکران نوروز به تعویق بیفتد!

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۷۲۴۱۶
اکران نوروز به تعویق بیفتد!
احسان رسول اف تهیه‌کننده سینما در پیشنهادی گفت: فیلم‌هایی که برای اکران نوروزی در نظر گرفته شده است در اکران دوم نوروزی نمایش داده شوند که حق هیچ فیلمی پایمال نشود و فیلم‌هایی که تلخ است فعلا اکران نشوند.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ احسان رسول اف تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دوئت» به کارگردانی نوید دانش جعفری که اکران خود را از ۲۴ بهمن آغاز کرده بود درباره تعطیلی سینماها گفت: در مواجهه با تعطیلاتی مشابه آن چه که برای مقابله با شیوع کرونا اتفاق افتاده است معمولا اکران فیلم‌ها را تمدید می‌کنند تا حق فیلم‌هایی که در این مدت اکران شده است‌، پایمال نشود.

وی افزود: معمولا اکثر سازندگان به دلایل مختلف می‌گویند زمان اکران فیلم ما نامناسب بوده است اما معتقدم اسفند ماه زمان بدی برای اکران نیست و در سال‌های اخیر نیز فیلم‌های خوبی در این ماه اکران شده‌ و فروش خوبی هم داشته‌اند پس زمان اکران فیلم ما هم بد نبود ولی شرایطی که پیش آمد اکران را خراب کرد. البته بدیهی است که بهمن ماه به دلیل جشنواره ملی فیلم فجر زمان مناسبی برای اکران نیست اما پس از آن به دلیل اتصال به عید نوروز اتفاقا زمان خوبی برای اکران فیلم‌هاست.

این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه دو هفته تعطیلی به سینماها خسارت وارد کرده است، تشریح کرد: تمام برنامه‌های تبلیغات شهری و مجازی را متوقف کرده ایم زیرا نمی‌دانیم اکران فیلم‌ها از چه زمانی دوباره شروع خواهد شد. تبلیغات شهری را به دلیل اینکه باید از قبل و در طول زمان مشخصی رزرو کرد خسارت زیادی به ما وارد می‌کند و همچنین اکران‌های مردمی هم کنسل است زیرا بعید می‌‎دانم حتی با باز شدن سینماها نیز مردم در آنها شرکت کنند.

رسول اف ادامه داد: از نظرم با توجه شرایط اجتماعی که در کشور حاکم است و ضربه‌ای که بر فیلم‌های اکران شده در اسفند خورده است، فیلم‌هایی که برای اکران نوروزی در نظر گرفته شده است در اکران دوم نوروزی نمایش داده شوند که حق هیچ فیلمی پایمال نشود و فیلم‌هایی که تلخ است فعلا اکران نشوند.

منبع: فیلم نت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز