«رحمان ۱۴۰۰» به خانه‌ها می‌آید؟

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۶:۱۷:۰۲
کد خبر: ۹۷۳۰۱۸
«رحمان ۱۴۰۰» به خانه‌ها می‌آید؟
«رحمان ۱۴۰۰» که سومین کمدی پر فروش منوچهرهادی پس از «من سالوادور نیستم» و «آینه بغل» محسوب می شود؛ سال گذشته همین ایام موفق به دریافت نوبت اکران نوروز ۹۸ شد و ظرف مدت کوتاهی توانست رکورد های فروش را جابجا کند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، «رحمان 1400» پس تعطیلات نوروز سال جاری به دلیل عدم اعمال ممیزی های وارد شده در برخی نسخه های اکران، توقیف شد و هرگز بر پرده سینماها برنگشت. پنج ماه قبل نسخه مشکوکی از این فیلم با کیفیت بالا و بدون هیچ تگ سازمانی لو رفت.

در آن زمان تلاش هایی برای انتشار این فیلم توسط موسسه #هنرهای_تصویری_سوره صاحب رایت این فیلم صورت گرفت و حتی در مقطعی عنوان شد که در آینده ای نزدیک توسط پخش دنسای هنر منتشر می شود اما با توجه به عدم صدور مجوز پخش توسط ارشاد و تکثیر نسخه های لو رفته در دی وی دی و عرضه آن ها در سوپرمارکت ها و برخی مراکز فرهنگی با جلد های پک یا نایلونی پخش این اثر در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

حالا پس از ۱۱ ماه از توقیف و پس از پنج ماه از انتشار نسخه لو رفته سامانه های فیلم گردی و فیلیمو تصمیم گرفتند تا با صدور مجوز پخش نسخه رسمی و قانونی این کمدی را در بستر اینترنت منتشر نمایند.

سایت فیلم گردی پستی برای انتشار فیلمی در روز جمعه بارگذاری کرده و پنج گزینه را برای حدس مخاطب ارائه داده است که از این پنج مورد دو مورد هنوز اکران نشده اند و دو مورد دیگر نیز جز عنوان های مطرح سال۹۸ هستند و قطعا باید همزمان با پخش فیزیکی منتشر شود پس تنها می ماند «رحمان۱۴۰۰» !

پخش این فیلم در روز جمعه توسط دو سامانه دیگر نیز تایید شده است و با این روند «رحمان ۱۴۰۰» اولین فیلم مهم در بستر نمایش خانگی یا تفریحات خانگی است که بدون پخش فیزیکی رسمی در بستر وی او‌دی منتشر خواهد شد.

منبع: فیلم نیوز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز