تهیه کننده سینما پیشنهاد داد؛

جشنواره جهانی یک سال برگزار نشود!

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۳:۱۳
کد خبر: ۹۷۶۰۳۳
جشنواره جهانی یک سال برگزار نشود!
منوچهر محمدی تهیه کننده سینما در پیشنهادی گفت: جشنواره جهانی یک سال برگزار نشود.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ منوچهر محمدی تهیه کننده با سابقه سینما درباره تعطیلی سینماها بخاطر کرونا گفت: دولت به کمک سینماداران نیاید مشکلات عدیده‌ای را می‌توان پیش‌بینی کرد از جمله اینکه برخی سالن‌ها تصمیم بگیرند طور کامل تعطیل شوند که با توجه به ناوگان کوچک سینمای ایران ضرر بزرگی به صنعت سینمای کشور وارد خواهد شد.

او ادامه داد: توصیه من این است که دولت بخصوص وزارت ارشاد هر چه سریعتر در روزهای باقیمانده سال تصمیم جدی بگیرد. یکی از کارهایی که می‌تواند انجام دهد حداقل این است که با توجه به تاخیر در تغییر زمان جشنواره جهانی فیلم فجر، منابع میلیاردی که برای آن جشنواره بوده را به جبران ضرر و زیان این بخش اختصاص دهند. چه اشکالی دارد یک سال جشنواره را با توجه به این شرایط برگزار نکنیم و منابعش را به «اساس» سینما و حفظ آن اختصاص دهیم؟

این تهیه کننده اظهار داشت: برای من اسباب تعجب است که در این روزها ارشاد در یک سکوت و سکون به سر می‌برد و انگار هیچ فعالیتی در آن نیست. در حالی که قاعدتا می‌توانستند در این مورد جلساتی را تشکیل دهد که لزوما به این معنا نیست به شکل فیزیکی باشد ولی باید زودتر چاره‌اندیشی شود.

منبع: ایسنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز