«میزگرد سیاسی» کانال اردوی شبکه سحر واکاوی می کند؛

تداوم دشمنی آمریکا و غرب علی رغم شیوع ویروس کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۲:۳۹
کد خبر: ۹۷۶۵۵۲
تداوم دشمنی آمریکا و غرب علی رغم شیوع ویروس کرونا
ادامه دشمنی آمریکا و هم پیمانان غربی اش در بحبوحه شیوع کرونا، به موضوع مورد بحث میزگرد این هفته «میزگرد سیاسی» کانال اردوی شبکه سحر، اختصاص یافته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، عدم رفع تحریم ها در بخش دارو و تجهیزات پزشکی از سوی آمریکا و غرب، در شرایط بحرانی اپیدمی ویروس کرونا، موضوع این قسمت از برنامه «میزگرد سیاسی» است.

احمد عباس نقوی کارشناس سیاسی حاضر در استودیو و پروفسور حیدر حسینی، عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه اسلو، میهمان برنامه از طریق اسکایپ، در این خصوص گفت و گو خواهند کرد. 

در این برنامه کارشناسان ضمن اشاره به نامه رئیس مجلس شورای اسلامی به اتحادیه بین المجالس و روسای مجالس کشورهای مختلف برای مداخله جهانی جهت لغو تحریم های ضد بشری آمریکا، تحلیل خواهند کرد که این تحریم ها مانعی برای مقابله با بحران کرونا بوده و برای مقابله با این فاجعه انسانی بزرگ، همه جوامع می بایست به کمک همدیگر بشتابند.

«میزگرد سیاسی» به تهیه کنندگی علی رضا مهدوی و دستیاری تهیه حسام الدین مهاجری و اجرای دکتر محمد مهدی شرافت امشب ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران به مدت 28 دقیقه، از کانال اردوی شبکه جهانی سحر، به طور زنده پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز