دکور «فرمول یک» بیمارستان مبتلایان به کرونا شد!

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۷۷۸۰۶
دکور «فرمول یک» بیمارستان مبتلایان به کرونا شد!
دکور ویژه برنامه تحویل سال شبکه اول سیما تبدیل به بیمارستانی مختص به بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص یافت.

به گزارش گروه روی خط خبر خبرگزاری برنا؛ ویژه برنامه تحویل سال شبکه اول سیما با عنوان «فرمول یک» قرار است از امشب با اجرای سیدعلی ضیا به مدت شش شب روی آنتن رود پخشش به دلیل اختصاص دکور آن به محلی برای بستری شدن بیماران به تعویق افتاد.

پیش از این اعلام شد ویژه برنامه نوروزی «فرمول یک» با اجرای علی ضیا از امشب ۲۴ اسفند تا آخر هفته هر شب ساعت ۲۲ بطور زنده روی آنتن می رود.

براساس شنیده‌های خبرنگار بانی فیلم، دکور برنامه امسال شبکه یک در سوله‌ای در پردیس ایران مال قرار داشته و حتی در آستانه پخش طراحان دکور پروژه مشغول آماده‌سازی بخش‌های جزئی آن بوده‌اند، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحرانی که این روزها کشور با آن مواجه شده، برخی از نهادهای دولتی تصمیم گرفته‌اند این مکان را با قرار دادن تخت‌های بیمارستان به محلی برای رسیدگی به بیماران مبتلا به این ویروس اختصاص دهند.

با توجه به این اتفاق حال باید دید سازندگان «فرمول یک» برای پخش به موقع این برنامه از آنتن شبکه یک چه راهکاری را در نظر می‌گیرند. اتفاق عجیبی که فرصت لازم برای ساخت دکوری دیگر را از عوامل این برنامه گرفته و مشخص نیست سرنوشت برنامه تحویل سال امسال شبکه یک به کجا ختم خواهد شد.

بانی فیلم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز