مدیر شبکه دو سیما توضیح داد؛

برای سال ۹۹ برنامه‌های زیادی در دست تولید داریم

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۱:۰۲
کد خبر: ۹۷۸۴۱۶
برای سال ۹۹ برنامه‌های زیادی در دست تولید داریم
محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو گفت: راه اندازی شبکه های جدید در تلویزیون ملی و از دیگر سو شبکه های ماهواره ای و همینطور فضای مجازی باعث شده تعداد مخاطبان شبکه‌های اصلی به نسبت گذشته تغییر کنند.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ محمدرضا جعفری جلوه اظهار داشت: واقعیت این است که از یکسو راه اندازی شبکه های جدید در تلویزیون ملی و از دیگر سو شبکه های ماهواره ای و همینطور فضای مجازی و فن آوری های نوین ارتباطی سمعی و بصری شرایط را تغییر داده است.

وی ادامه داد: نکته ای هم که باید به آن توجه کنیم این است که زمانی شبکه های یک و دو تنها شبکه های رسانه ملی بودند. در آن زمان شبکه دو مخاطب خاص ترداشت و هویت شاخص تر و معیّنی در جدول پخش هم برنامه های متنوع فرهنگی، علمی و آموزشی قرار داشت.این یعنی آنکه به هر حال ماموریت شبکه دو در کنار شبکه یک به عنوان شبکه های اصلی تلویزیون چیز دیگری بود.

مدیر شبکه با اشاره به اینکه  با راه‌اندازی شبکه های جدید، وجهی از هویت و بخشی از ماموریت ها و محتوای برنامه های ما به این شبکه ها منتقل شد؛ بیان داشت: این مساله طبعا تاثیرات خاص خودش را هم گذاشته است و می گذارد. 

وی در پایان گفت: در همین دوره زمانی حضور دوباره ما در شبکه دو کارهای جدید قابل اعتنا و احترامی با وجود همه محدودیت ها پخش شده است. برای سال 99 هم برنامه های زیادی در دست تهیه و تولید داریم. برنامه بوم و بانو که درحال تولید است و سریال شاهرگ. سال آینده، سال ویژه ای در حوزه سریال سازی برای شبکه دو است. مجموعه هایی که البته باید زودتر به نتیجه می رسیدند، اما به هر حال در سال 99 آماده پخش می شوند. «بیگانه ای با من است»، فصل سوم سریال‌های موفق «بچه مهندس» و «از سرنوشت»، سریال کامیون که انشاءلله از عید نوروز تا ماه رمضان پخش خواهد شد و ... از جمله آثار نمایشی شبکه در حوزه فیلم و سریال است.البته قبول دارم که در مقطعی، کاستی هایی وجود داشته اما نه به اندازه ای که گاهی در نقدها به آن اشاره می شود.

منبع: روزنامه هفت صبح

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز