جابجایی دو فیلم سینمایی در شبکه یک سیما

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۸۱۸۴۹
جابجایی دو فیلم سینمایی در شبکه یک سیما
زمان پخش دو فیلم سینمایی شبکه یک تغییر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدارفیلم سینمایی آسمان هشتم شنبه 9 فروردین روی آنتن شبکه یک می رود.

فیلم سینمایی آسمان هشتم به کارگردانی حسن نجفی محصول سال 1389 است که محمد کاسبی، رحیم نوروزی، خالده قلی آوا، قربان مسیم اف و مهدی فقیه در آن بازی کرده اند.

در خلاصه قصه این فیلم درام آمده است: یک خانواده باکویی برای زیارت به مشهد مقدس می‌آیند، اما در بدو ورود با مشکل مواجه می‌شوند. رحمت دانشجوی سال آخر پزشکی با این خانواده آشنا شده و این آشنایی زمینه اتفاقات و حوادث جدیدی را رقم می‌زند.این فیلم ساعت 11 پخش خواهد شد. این فیلم قرار بود 12 فروردین پخش شود.

«شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار محصول 1397 ایران است. قصه این فیلم روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آنها رقم می‌خورد. این فیلم براساس داستان واقعی عبدالحمید ریگی و همسرش فائزه منصوری است.این فیلم قرار بود شنبه 9 فروردین فیلم پخش شود که 12 فروردین روی آنتن خواهد رفت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز