به همت فرهنگسرای گلستان:

دوری از "کرونا" در "چاردیواری"

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۰:۰۵:۲۶
کد خبر: ۹۸۱۹۲۰
دوری از کرونا در چاردیواری
فرهنگسرای گلستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان به کمک فعالیت های فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز و خانه نشینی به دلیل شیوع "ویروس کرنا" بسته سرگرمی های در منزل را تهیه و بازنشر می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، بسته سرگرمی های در منزل با اولویت فضای مجازی از دوم تا 31 فروردین ماه 1399 با عنوان "چاردیواری" تولید و در دسترس شهروندان قرار می گیرد.

 

"بازی خانه" درخانه  

فرهنگسرای گستان با تولید و انتشار محتوای آموزشی بازی های آپارتمانی کودکانه و خانوادگی به معرفی الگوهای جذاب و سرگرمی های بانشاط  در خانه پرداخته و خانواده های ایرانی را تشویق می کند تا با استفاده از این بازی ها زمانی را که مجبورند به دلیل شیوع ویروس کرنا در منزل بمانند به بهترین شکل سپری کنند.

جشنواره بازیهای خانگی برگزار می شود

یکی دیگر از برنامه هایی که با اولویت فضای مجازی توسط این مدیریت تدارک دیده شده است، برگزاری جشنواره بازی های خانگی برای گروه سنی 7تا15 سال است.

در این جشنواره خانواده ها می توانند از بازی های خانگی خود فیلمبرداری کرده و ارسال کنند تا در فضای مجازی بازنشر داده شود. بازیهایی که خلاقانه باشند یا در آن بازی های محلی شهرهای مختلف ایران معرفی شده باشد به طور ویژه داوری می شوند.

گفتنی است به نفر اول این مسابقه یک کارت هدیه یک میلیون تومانی، به نفر دوم یک کارت هدیه 700هزارتومانی، به نفر سوم یک کارت هدیه 500هزار تومانی و همچنین یک مجموعه کتاب خواندنی و جالب به 10 خانواده بعدی اهدا می شود.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره باید فیلم های خود را با زمان بندی 3تا5 دقیقه ضبط کنند و در انتها با درج مشخصات فردی خود در واتس آپ به شماره 09025800388  یا به نشانی golestan.farhangsara8@gmail.com تا 31فرودین ماه ارسال نمایند.

 

دورریختنی های دوست داشتنی

یکی دیگر از فعالیت هایی که در زمان شیوع ویروس کرونا و در خانه ماندن می تواند اوقات فراغت فرزندان را به خوبی پرکند، ساخت اسباب بازی، وسایل سرگرمی و کاربردی از دورریختنی ها است که به افزایش خلاقیت و مهارت افزایی فرزندان کمک می کند.

به همین منظور فرهنگسرای گلستان کلیپ هایی را تولید کرده است که در آن به آموزش استفاده از دورریختنی های منزل و ساخت وسایل مورد نیاز و کاربردی می پردازد.

 

"باهم درکنار هم" عکاسی کنیم

استفاده از هنر عکاسی در این روزها دیگر فعالیتی است که علاوه بر سرگرمی به افزایش سواد بصری ما کمک می کند به همین منظور شما می توانید از فرزندانتان حین کمک به اعضاء خانواده و همکاری آنها در فعالیتهایی همچون آشپزی، نظافت، شستن ظروف، باغبانی و... عکس گرفته و برای ما ارسال کنید.

شما می توانید 3 تا5 عکس از فعالیت های خود را در واتس آپ به شماره 09025800388  یا به نشانی golestan.farhangsara8@gmail.com تا 31فرودین ماه ارسال نمایید و در این مسابقه شرکت کنید.

نفراول این مسابقه یک اسباب بازی 500هزارتومانی، نفر دوم یک اسباب بازی 300هزارتومانی، نفر سوم یک اسباب بازی 200 هزارتومانی و 5 نفر بعدی یک اسباب بازی 100هزارتومانی دریافت می کنند.

پرتال فرهنگسرای گلستان به نشانی farhangsara.ir  و اینستاگرام به نشانی golestan.farhangsara   جهت اطلاع از برنامه های این مدیریت در نظر گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز