رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد:

نمره قبولی تلویزیون و «پایتخت» در نوروز

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۳:۵۷:۰۰
کد خبر: ۹۸۲۰۹۴
نمره قبولی تلویزیون و «پایتخت» در نوروز
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد:تلویزیون عملکرد خوبی داشته ودر دو بعد اطلاع رسانی وبرنامه های سرگرم کننده نمره قبولی گرفته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، جمشید جعفر پور رییس کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عملکرد تلویزیون را در ایام نوروز را دارای دو بعد دانست و اظهار کرد: برنامه های تلویزیون را می توان در دو بعد مورد برسی قرار داد،یکی بعد اطلاع رسانی برای مقابله با ویروس کرونا و موارد بهداشتی و درمانی است که تلویزیون عملکرد خوبی داشته و اطلاع رسانی خوبی انجام شده است، بعد دیگر، برنامه های سرگرم کننده مانند سریال ها وبرنامه های مفرح است که باعث شد مردم پای تلویزیون بمانند .

وی افزود:تا آن جایی که من فرصت کرده ام وبعضی از این برنامه ها را دیده ام شاهد توفیقات خوب تلویزیون در این ایام بوده ام خصوصا سریال ها که پخش می شود ودر کنار آن مسابقات تلویزیونی که از شبکه ها در حال پخش است، در مجموع تلویزیون کارکرد خوبی داشته ونمره قابل قبولی را گرفته است.

 رییس کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با دادن نمره قبولی به مجموعه های نمایشی تلویزیون ،تصریح کرد: البته باید بصورت جدا گانه این برنامه هارا مورد برسی قرار داد اما در مجموع تلویزیون در این حوزه موفق بوده است و سریال پایتخت را مجموعه ای موفق دیده ام و توانسته خیلی هارا پای تلویزیون بنشاند.

جعفر پور ادامه داد: از دید خودم به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی وکسی که کار اصلی اش دانشگاهی است توقع ام این است که به جز موارد سرگرم کننده مواردی که داری عمق ومحتوای بیشتری باشد در تلویزیون تهیه وپخش شود وکافی نیست که فقط برای یکی دوساعت مخاطبان را جلوی تلویزیون نگه داریم و هیچ ارزش افزوده ای به بینندگان اضافه نکنیم،می توان از این فرصتی که ایجاد شده ومردم به ناچار در منزل هستندو یکی از منابع مهم وقابل اعتماد مردم تلویزیون است بهتر استفاده کنیم وبرنامه هایی با عمق وغنای بیشتری تولید کرد.

وی در انتها اظهار داشت : از مردم می خواهم که در منزل بمانند و از دست اندر کاران صدا وسیما که با تمامی مضیقه هایی که داشته اند توانسته اند مردم را در خانه ها وپای رسانه ملی نگه دارند تشکر می کنم وامیدوارم رسانه ملی با تولید برنامه های پر محتوا تر خدمات بیشتر فرهنگی به مردم ارائه کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز