سفر به آبادان در مهمانی «به خانه بر می‌گردیم»

۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۰:۰۳
کد خبر: ۹۸۶۲۴۸
سفر به آبادان  در مهمانی «به خانه بر می‌گردیم»
ویژه برنامه مهمانی " به خانه بر می گردیم" امروز( پنج شنبه 21 فروردین ماه ) در روز ولادت با سعادت حضرت ولی عصر ( عج) عید نیمه شعبان ارتباط زنده و تصویری با سیمای مرکز آبادان برقرار می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این ویژه برنامه دو ارتباط  زنده  با سیمای مرکز آبادان برقرارمی شود و معرفی فرهنگ و آداب و رسوم و صنایع دستی این شهر ، میان برنامه  و.... از بخش های این ویژه برنامه است.

در این ویژه برنامه شاد و عیدانه امید معنوی دو اثر را برای مخاطبان برنامه اجرا می کند و دکتر محمد حسین اقبالی ( روانشناس) ،  جمشید فاضلی هنرمند ، احمد میرزا زاده ( نقاش) و... دیگر مهمان این برنامه هستد.

مخاطبان برنامه برای حضور در این برنامه، ابتدای باید به سایت شبکه پنج سیما به نشانی ( tv5.ir ( مراجعه کرده و برروی برنامه" به خانه بر می گردیم "کیلیک کرده و فرم ثبت نام در مهمانی "به خانه برمی گردیم" را تکمیل کنند.

مهمانی " به خانه بر می گردیم " ویژه  کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری و اجرای حسین مولایی و المیرا سماواتی جمعه هر هفته و همچنین  اعیاد مذهبی و ملی باحضور خانواده ها اعم از پدر و مادر و والدین به همراه پدر بزرگ و مادربزرگ در یک جمع صمیمی ساعت  16:45 صبح بر روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز